To, ze pan Okamura jede vlakem jednou za Uhersky rok je mozna pravda, nicmene popisuje zkusenosti mnohych, kteri tim vlakem jezdi casteji (i denne). Koneckoncu i tady z diskuze vyplyva, ze v tomto nazoru neni osamocen.
Co se tyce zpozdeni, mam podobne zkusenosti jako vy. Parkrat jsem na vlak cekal, parkrat prijel pozde, ale statisticky to neni nikterak vysoke cislo.
Co se tyce zachodu, tak tady s vami nesouhlasim. Pokud budou zachodky uklizene, tak i ti "Cesi" je prasit nebudou (jasne vyjimky jsou). Ja nepotrebuji, aby se tam dalo ze zeme jist, ale soucasny stav je vic nez prasacky. Kdyz bude nasrane na zemi, tak si dalsi rekne "Proc bych se i ja nevysral na zem?".
Jeste k cene. Nedavno jsem jel Ostrava-Praha a zpet. Jako prvni jsem chtel jet vlakem, po zjisteni, ze vlak me vyjde na jedne ceste o 150 Kc draz, nez zluty autobus Student Agency, jsem zvolil zluty bus.
Vsechny nevyhody, ktere tady zaznely, jsem ochoten tolerovat, pokud po ceste nepiju lahvace, nemusim po ceste ani na ten zachod zajit. Na delsich tratich (za predpokladu, ze nejedu do prace) me cas ani tak nezajima. Ale co sleduju bedlive je cena. Nejsem socka, ale proc za mene sluzeb platit vice?
Ja osobne mam jizdu vlakem hodne rad. Moznost protahnout se, projit... Presto negativa zatim prevazuji.