Vlákno názorů k článku Tomio Okamura: Jak mohou ČD čelit konkurenci? od tomas - hm, ševče, drž se svého kopyta. Okamura asi rozumí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 1. 2011 15:28

    tomas (neregistrovaný)
    hm, ševče, drž se svého kopyta.
    Okamura asi rozumí cestovnímu ruchu,ale nikoliv dopravě a problematice ČD.

    snad ať raději dál jezdí ve svém naleštěném kabriu...
  • 2. 2. 2011 23:03

    Jurášek B.
    Jsem chudý student, kterému jsou parazitické a zkostnatělé ČD trnem v oku. Lituji jen toho že společnosti jako Student Agency nepokrývají všechna větší města. Ceny drah neodpovídají konkurenční kvalitě.

    Za panem Okamurou v tomhle stojím. A jestli rozumíš dopravě víc než student, který je odsouzen denně v tom předraženém hnoji jezdit, tak se předveď...
  • 3. 2. 2011 20:00

    Vališ (neregistrovaný)
    Netvrdim, že dopravě rozumím, ale něco o to vím. S Okamurou rozhodně nesouhlasím, protože jinými slovy napsal, že akciová společnost vlastněná státem by měla vytvářet ztrátu.

    ČD tady budou parazitovat ještě dlouhou dobu, můžeme poděkovat ČSSD a jejich voličům, kteří zajistili podepsání 10 letých smluv ČD s MD a kraji na zajištění dopravní obslužnosti. Ano je to tak, ČD si nejezdí pro srandu nebo proto, aby potrápili cestující, ale protože si je kraj a MD vybralo. O tyto výkony mělo zájem třeba i Student Agency...
  • 4. 2. 2011 12:56

    Vališ (neregistrovaný)
    Spíš co blábolí on, vždyť ty poslední 4 věty jsou naprostý nesmysl. Z mých předchozích příspěvků je jasné, že vlaky (jedoucí v závazku veřejné služby), které by se nevyplatily soukromníkům prostě neexistují. Takže nechápu kam by ty dráhy teda měly jezdit a dělat víc než "jen" zisk. Měl by se zrušit systém dotací a ČD tam budou jezdit bez dotací? No tak to bych spadnul na prdel :-D To bychom se vrátili o 5 let zpět, kdy tady byl ve financování veřejné dopravy pěkný guláš a vedlo by to přesně k tomu, že vememe balík peněz z rozpočtu a bezmyslenkovitě je nalijeme do ČD a když bude chybět, tak zase přihodíme...No dobře to beru, že netuší o co jde. Ale teď je tady ta jeho horší představa, kdy si myslí, že ČD by měly se svého zisku financovat dopravu do lesů. Když si k tomu vememe železniční síť ČR, tak kolik je tady relací, kde si na sebe vlak dokáže vydělat? Tak Praha-Ostrava a pak připadá v úvahu dalších asi 5-8 tratí (velmi nadsazeno). Navíc teď přijdou na hlavní trať dva konkurenti a cestující určitě ubydou.Takže zjevný nesmysl... ČD by prostě tvořily ztrátu!!! Možná by mohl poradit Český poště teď, jestli nechce z poboček v Praze, Brně a Ostravě financovat zbylých XXXX na Vysočině, Šumavě apod. :-D
    Oni by ty soukromníci jezdili do lesů rádi, dotace a smlouva na 10 let...a určitě by dokázali poskytnout lepší služby. Takže to, že ČD jezdi po lokálkách není výhra a ani by nebyla. To, že tam jezdí vůbec vlaky není záležitost ČD a ani soukromých dopravců, ale těch, kdo je objednávají - tedy kraj a MD. :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).