Prosím kolik stojí reklama zdarma na Podnikate.cz, tj. stále se opakující články vyzdvihující přednosti pouze vybraných velkých e-shopů?
Případně, co mohou ostatní e-shopy udělat, aby o nich zde redaktoři psali a dělali jim také reklamu zdarma?
Když nějaký e-shop změní layout webu tak tu také napíšete? Když nějaký e-shop otevře novou pobočku nebo příjde s novou službou tak to tom také zdarma napíšete?
Zdá se mi to, něbo Podnikatel tlačí jen 5 vybraných e-shopů stále dokola. Ne nezdá viz. archiv článku. Zajímavé.
Dobrý den,
je běžné psát o těch největších eshopech, ale píšeme i o malých, těm navíc věnujeme i větší exkluzivní obsah. Například seriál Příběhy podnikatelů, dále nyní připravujeme Videobiz, kam jsme si jako hosta přizvali provozovatelku malého eshopu, která se zaměřila u své nabídky především na výprodejovou cenu.
Rádi píšeme o e-commerce, ale nemůžeme u tak velkého množství eshopů pokaždé zjistit jejich novinky, proto nejsnazší cestou, jak nás informovat, je prostřednictvím oficiální tiskové zprávy na adresu: press@podnikatel.cz.
Rád bych zdůranil, že veškeré placené články či jiný obsah je jednoznačně rozlišen zkratkou PR.
Hezký den,
Michael Hovorka
šéfredaktor