Tržby SUBWAY rostou. Ne však v Česku

23. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

O sedm procent zvýšil v prvním pololetí letošního roku prodeje fast-foodový řetězec SUBWAY. Řetězec provozuje zhruba 33 000 restaurací v 91 zemích světa. Provozovny fungují na principu franšízingu, tj. samostatný podnikatel si koupí licenci a otevře si restauraci pod touto značkou.

Nejvíce se nám dařilo v našich provozovnách v Bulharsku a Rusku. V Bulharsku prodeje dokonce meziročně vzrostly až o polovinu. V Rusku to pak bylo o 15 procent. V České republice prodeje zůstaly v prvním pololetí na loňské úrovni, uvedl manažer rozvoje sítě SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ. Důvodem je podle Prince doznívání ekonomického útlumu a rostoucí nezaměstnanost.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).