Tržby v Coffeeshop Company vzrostly o 40 %

2. 6. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Tržby v sedmi kavárnách Coffeeshop Company v Česku za první čtyři měsíce celkově vzrostly zhruba o 40 procent. Souvisí to především se zvýšenou návštěvností nákupních center, uvedl šéf rozvoje značky v ČR Marek Hofmann. Coffeeshop Company jako jeden z největších kavárenských řetězců v Evropě letos plánuje v Česku otevřít až tři kavárny, především franšízové, které by provozovali samostatní podnikatelé. Zajímají nás především velká krajská města a Praha. Naše kavárny směřujeme především do již zavedených, fungujících nákupních center, což doporučujeme i našim franšízantům, doplnil Hofmann.

Koncept kaváren vznikl před deseti lety v Rakousku. Své kavárny provozuje v deseti zemích Evropy, především Rakousku, Německu, Polsku, Slovensku a Maďarsku. Téměř 40 kaváren má také v USA, rozvíjí se i v Egyptě. V Česku buduje síť kaváren od konce roku 2007.

Od roku 2008 provozuje v ČR kavárny také americký provozovatel restaurací AmRest. Značku Starbucks má po celém světě přes 15 000 kaváren.

Autor článku

Dagmar je redaktorkou Podnikatel.cz a ve svých článcích se zaměřuje na oblast mzdového účetnictví a personalistiky. Mzdové účetní pravidelně školí a poskytuje rady v odborné poradně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).