Tržby v sedmi kavárnách Coffeeshop Company v Česku za první čtyři měsíce celkově vzrostly zhruba o 40 procent. Souvisí to především se zvýšenou návštěvností nákupních center,
uvedl šéf rozvoje značky v ČR Marek Hofmann. Coffeeshop Company jako jeden z největších kavárenských řetězců v Evropě letos plánuje v Česku otevřít až tři kavárny, především franšízové, které by provozovali samostatní podnikatelé. Zajímají nás především velká krajská města a Praha. Naše kavárny směřujeme především do již zavedených, fungujících nákupních center, což doporučujeme i našim franšízantům,
doplnil Hofmann.
Koncept kaváren vznikl před deseti lety v Rakousku. Své kavárny provozuje v deseti zemích Evropy, především Rakousku, Německu, Polsku, Slovensku a Maďarsku. Téměř 40 kaváren má také v USA, rozvíjí se i v Egyptě. V Česku buduje síť kaváren od konce roku 2007.
Od roku 2008 provozuje v ČR kavárny také americký provozovatel restaurací AmRest. Značku Starbucks má po celém světě přes 15 000 kaváren.