U zaměstnaneckých benefitů převládají příspěvky na školení a mobily

31. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Průzkum společnosti Pricewaterhou­seCoopers se zaměřil na nejoblíbenější zaměstnavatele (v rámci soutěže Zaměstnavatel roku) a snažil se zjistit, které formy zaměstnaneckých benefitů jsou u nich nejčastější. Průzkumu se zúčastnilo 129 firem z celé ČR.

Anketa přinesla zajímavé výsledky. Benefity těchto zaměstnavatelů se oproti „běžným“ firmám neliší výší investice, nýbrž složením benefitu. Benefity u úspěšných zaměstnavatelů více podporují zapojení zaměstnanců a jejich sounáležitost s firmou. Benefity se totiž vyplatí i samotnému zaměstnavateli. Čtěte více: Zaměstnanecké benefity zvyšují vyměřovací základ.

Zaměstnanecké výhody se vesměs zaměřují na budoucnost. Ať už se jedná o pojištění odpovědnosti, či úrazové pojištění. Zaměstnanci těchto společností mají také lepší přístup ke vzdělání. Takřka všichni oblíbení zaměstnavatelé nabízejí příspěvek, či dar při odchodu do důchodu.

Mezi nejčastější benefity patří příspěvky na odborná školení, mobilní telefony alespoň některým zaměstnancům, příspěvek na jazykový kurz a pětitýdenní dovolená.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. Chystá nový byznysový podcast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).