Názor k článku Účastní se váš e-shop Dne dopravy zdarma? Zboží expedujte až od 19. listopadu od Radek - "Kdo se rozhodne DDZ zúčastnit, neměl by zapomínat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 11. 2015 12:02

    Radek (neregistrovaný)

    "Kdo se rozhodne DDZ zúčastnit, neměl by zapomínat na to, že jde především o marketingovou akci..." Marketingová akce, ale komu co přinese? E-shopům něco těžko, protože zákazníci, kteří v ten den někde poprvé objednají jenom kvůli aktuální dopravě zdarma, tam sotva objednají někdy příště. Většina lidí ani nebude vědět, kde vlastně z těch tisíců shopů objednala, takže ty akorát budou dobrovolně tratit bez nějakého valného přínosu. Naopak se na tom napakují dopravci a Heuréka (protože ten den lidi proklikávají jako blázni). Proč taky Heuréka nezveřejní, o kolík se jí ten den zvýší tržby?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).