"Kdo se rozhodne DDZ zúčastnit, neměl by zapomínat na to, že jde především o marketingovou akci..." Marketingová akce, ale komu co přinese? E-shopům něco těžko, protože zákazníci, kteří v ten den někde poprvé objednají jenom kvůli aktuální dopravě zdarma, tam sotva objednají někdy příště. Většina lidí ani nebude vědět, kde vlastně z těch tisíců shopů objednala, takže ty akorát budou dobrovolně tratit bez nějakého valného přínosu. Naopak se na tom napakují dopravci a Heuréka (protože ten den lidi proklikávají jako blázni). Proč taky Heuréka nezveřejní, o kolík se jí ten den zvýší tržby?
Ono to asi v minulých letech mohlo mít smysl v tom, že rozruch kolem toho nalákal lidi, kteří dosud online nákupy nezkusili a ti pak začali nakupovat i "normálně".
Řekl bych ale, že letos už je to hodně na hraně a příští rok už to smysl nebude mít vůbec - obecná povědomost už je téměř stoprocentní a přínos tím odpadne.