Nevím jak to je s učiteli předmětů ale u učitelů odborného výcviku uvedu jeden příklad jak odradit každého kdo by chtěl učit.Můžete se setkat s učitelem který okázale bude dávat najevo že on má plné pedagogické zdělání a někdo kdo přijde celoživotní praxí mu nesahé ani po kotníky,s učitelem který na stavbě vysvětlí učňům co mají dělat tak že spůsobí škodu a pak se bude hledat viník,běda jestli v tu dobu tam budete viník bude okamžitě znám jen aby si škola zachovala dobré jméno a nemůže přeci udělat chybu učitel který 20 let učí a má na to vzdělání.
Tohle jsem si nevymyslel to se stalo.Nebudu říkat kde komu ale nesvědčí to nic dobrého.Dotačný skoušel žáky co umí a divil se že jejich vědomosti nedosahují vědomostí které musel umět učeň v roce 1983.To měli ve 3 rožníku již i výuční list jelikož dělali 4 lety obor z maturitou.Měli by být hodnoceni podle toho co žáci umí a ne podle počtu přijatých žáků,každý kdompracuje je hodnocen za výsledky své práce ve školství tomu tak není.Na gymnázijích a průmyslovkách či vysokých školách to je nejspíše jiné ale učňovské školství to nic moc.Takže se ten dotyčný potkal se slovními výroky které obecně se vyjadřovali nelichotivě k tomu že si někdo dovolí jít učit nemít odpovídající vzdělání které si mohl doplnit a ještě k tomu býdt dobře placen.Nějak si učitelé ale neuvědomují že jsou placeni z daní těch kteří musí pracovat naprosto v jiných podmínkách kde za každou chybu platí snížením z platu nebo vyhazovem.Myslím si že nejvíce podhodnocen je plat v mateřských školkách tam berou nejméně a tam by se když tak mělo přidávat .