Účtenkovka nabízí šanci pro vykuky. Má smysl za ni utrácet 86 milionů ročně?

4. 2. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Účtenková loterie má za sebou už 27. slosování. Zájem o ni je zjevně kolísavý, spíš se zdá, že nabídla příležitost pro filuty, kteří si rádi hrají.

Účtenkovka – má přimět podnikatele, aby vydávali účtenky, a spotřebitele, aby si účtenky brali. Motivací budiž jim celá škála výher, které mohou získat. 

Objevili se však vykukové, kteří si ze státní loterijní hry udělali byznys. Stále také existují tzv. bazary, kde je možné účtenky přeprodávat či vyměňovat. A to nejsou jediné podivné praktiky. 

Ministerstvo financí ČR změnilo pravidla pro účast v účtenkové loterii. Je to dostačující? Otázka na hosta podcastu serveru Podnikatel.cz, Daniela Morávka, redaktora a zástupce šéfredaktora serveru Podnikatel.cz, který průběh účtenkové loterie sleduje od samého začátku. 


Má Účtenkovka vůbec smysl, může být pro ministerstvo přínosem, přináší nějaká tvrdá data, se kterými lze dál pracovat? Odpovědi nejen na tyto otázky týkající se účtenkové loterie v podcastu Podnikatel.cz. 

Kde je možné podcast serveru Podnikatel.cz poslouchat? 

Autor článku

Jana je redaktorkou a korektorkou Podnikatel.cz. Hlídá a píše aktuální zprávy z byznysu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).