podnikatel vám řekne, že každý zákazník je de*il. Každý zákazník musí takový být již z podstaty, protože každý je unikátní ( i bez ID :-))) pokaždé přemýšlející jinak dnes a jinak zítra. Žádná studie, žádné marketingové fízlačení vám nepomůže.
Kdysi každý žid prodal, protože zákazník přišel a postavil se před něho a začal mluvit. Dnes je zákazník někde v dálce (možná zatím) a naše technologie nedošli do bodu aby jsme měli jistotu, že toho zákazníka známe. A co potom takový zákazníci kteří mění své chování na internetu z obav před fízláma kteří se rojí jak sršni. Když dnes vidím ty stupidní marketery na různých sociálních sítích je mi jich někdy opravdu líto. Měsíc vás oťukávají aby pak napsaly skoro výhrůžku že by bylo dobré jejich výrobek zakoupit. Když projevíte nerozhodnost ( a někdy třeba by jste opravdu chtěl koupit nebo vás to vážně zajímá ) tak se již neozvou a vy jste jak ten pes, kterému ukážou maso a hned ho schovají.
Jak si každý kdo zadává studii nebo nějaký průzkum, když nemá jistotu že ten člověk to se svou prací myslí opravdu vážně a že si vše nevymýšlí a nechá za sebe klikat bota, může být jistý s těmi 100% zárukami těch šmejdů.