Cokoli ukrást legálně přeci nejde :)
Řeč je samozřejmě o legálním rozesílání textových zpráv – čili pokud Vám ji firma poslala, vyjádřil/a jste předtím s takovým rozesíláním souhlas. Dělat pak něco proti takové firmě by bylo přinejmenším podivné, stačí požádat, aby rozesílku ukončila (odvolat souhlas) a ona to bude samozřejmě respektovat.
Zajímavé je, že marketingové SMS vyvolávají u lidí tolik emocí, přitom stačí znát svá práva a držet se jich.
Pane Fekar, proč si myslíte, že když mě někdo zacpává mobil nevyžádanými SMS, tak já bych ještě okolo toho měl lítat a ztrácet čas a nervy kontaktováním nějakého darebáka, aby mi dal pokoj a neotravoval mě v mém soukromí? Dělal bych něco celý den jiného?
Toto tu už bylo v 90tých letech, kdy se mobily staly dostupnější prostému lidu a velice rychle si s tím lidi poradili. Natož v době nějakých chytrofounů.
Já si to nemyslím, ale vím to: protože kdybyste nepodepisoval svůj souhlas s využitím svého čísla k marketingovým účelům, nikdo by Vám podobná sdělení neposílal. Takže Vám musím doporučit, abyste buďto s takovým využitím kontaktů souhlas nepodepisoval, nebo pak nezbývá, abyste se o dodatečné zrušení postaral.
Rozhodně nikdy nikomu jsem souhlas nepodepsal s použitím mých osobních údajů k marketingovým účelům. Ba právě naopak kvůli tomu, že čtu obchodní podmínky, smlouvu i to drobné písmo a provádím úpravy, za kterých jsem ochoten uzavřít obchodní smlouvu bylo v řadě případů příčinou neuzavření smlouvy. Normální člověk totiž nemůže podepsat souhlas s tím, aby byl terorizován ve svém vlastním soukromí zcela devastujím způsobem.
Vůbec mi není jasné, jak víte co podepisuji nebo nepodepisuji. Vy jako markeťák jste zvyklý na tupé bečící stádo nadšením, ale já jsem ještě starý model vybavený fungujícím mozkem a na rozdávání podpisů jsem velmi skoupý.
Takže nakonec zjistím, pokud mám zájem se s tím špinit, že mé kontakty pochází z nějakých databází, do kterých se mé údaje nemohly dostat ani náhodou, natož s mým písemným souhlasem.
Ovšem Vaše doporučení přišlo pozdě, neboť tyto otravné subjekty pokud nespolupracuíí a nevypovídají, od koho databázi mají a nehodlají přestat otravovat, tak pak dochází ke zrušení přímo dotyčného.
O tom by mohli vyprávět nabízeči čehokoliv u mých dveří. Ty mám definitivně vyřešené. A elektronické otravování také úspěšně řeším, zvláště pokud přichází z pravé elektronické adresy :-)))) Mno a vyvolávání do telefonu též ustalo, na to jsem našel medicínku také a jistě je účinná, když můj telefonní operátor odpískal najatou firmu. SMS vyřeším stejnou metodou jako v divokých 90tých.
Spíš mi jde o to, s jakou drzostí a jistotou tady propagujete takové nechutné a obtěžující praktiky. Já si poradím, ale co ti chudáci ostatní, těch je mi líto.
Myslím, že tahle diskuse už nikam nevede:
1) nic nepropaguji, jen píšu o způsobu, jak firmy mohou efektivně získat spousty zákazníků. Legálně. A s tím, že tito zákazníci jsou za takové nabídky rádi;
2) neberu Vám, že Vás to obtěžuje; jak sám uvádíte, víte, co máte dělat. Čili Vás nic obtěžovat nemusí;
3) všude pracují jen lidé: nemůžu vyloučit, že někdo bůhví jak získal Vaše číslo a potom ze svého mobilu poslal nabídku, se kterou jste nesouhlasil. Tvrdím ovšem, že seriózní podnikatelé postupují legální cestou a pak se Vámi popisovaná situace stát nemůže.
Díky za pozornost :)
Já jsem k reklamě docela tolerantní. Ráno si na WC prolistuji reklamní letáky, co jsem vytáhl předchozí den ze schránky a do mailu si dobrovolně nechávám posílat cca 20 newslettrů, ale málo co mě dokáže vytočit jako reklama v SMS. Jestli chce nějaká firma u mě skončit, tak reklamní SMS je téměř jistota.
Kde berete jistotu, že SMS si přečotu?
Jako správný markeťák jste totálně mimo realitu. Pokud někomu chodí za za den 15+ SMS, kdo si myslíte, že to čte poctivě? Všechno se filtruje, pokud není tak otrlý, že SMS vůbec nečte.
Kromě toho SMS už má vrchol dávno za sebou, jednak v důsledku emailu a hlavně rozumných cen za volání, neboť pokud o něco jde, tak se s tím nikdo nebude vypisovat a radši zavolá, neboť tak vyřídí víc.
Nehledě k tomu, že tam kde je signál pro mobil, tak je v dosahu internet a netřeba žádných SMS.
Máte to vy markeťáci čím dál těžší......ale dokud budou hloupí lidé, kramáři budou mít rej.
Když Vám přijde SMS, přečtete si ji, protože předem nevíte, od koho je. Může být od Vašeho syna nebo ženy. Proto jsou účinné.
V Česku ještě nikomu nechodí denně 15 marketingových SMS. Stěží jedna týdně. Proto jsou účinné.
Tam, kde je signál pro mobil, je sice možná v dosahu internet. To ale inzerentovi negarantuje, že když tam jste, otevřete notebook a najdete si zrovna jeho nabídku. SMS to garantuje.
Mrzí mě, že lidi, které zajímají atraktivní nabídky, považujete za hloupé – ale to už je Vaše věc.
lidi které zajímají atraktivní nabídky???
ale kotě, v době internetu neexistuje nic jako atraktivní nabídka. pokud o mně někdo předpokládá, že jsem tak blbej, že kdyby mi neposlal svoji sms nebo mejl, že já bych si jeho nabídku neuměl najít - tak se ani nemusí obtěžovat. takže ano, lidi které zajímají "atraktivní nabídky" jsou svým způsobem hloupí - neumí si najít relevantní informace, případně nechají se zlákat ke zboží které jim dosud nechybělo, a jsou vděční že je někdo obtěžuje reklamou. zvláštní že jim nevadí, jak často je ta nabídka výhodná hlavně pro nabízejícího ....