Vlákno názorů k článku Udělejte z popelky královnu prodeje. Posílejte SMS od ja - No, mě poslat nějaká firma nevyžádanou SMS (bez...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2014 10:11

    ja (neregistrovaný)

    No, mě poslat nějaká firma nevyžádanou SMS (bez ohledu, zda moje telefonní číslo někde ukradla legálně nebo nelgálně), tak nejen, že u ní už nic nekoupím, ale udělám maximum proto, ab u ní nekupovali i další lidé.

  • 14. 7. 2014 11:36

    Zdeněk Fekar

    Cokoli ukrást legálně přeci nejde :)
    Řeč je samozřejmě o legálním rozesílání textových zpráv – čili pokud Vám ji firma poslala, vyjádřil/a jste předtím s takovým rozesíláním souhlas. Dělat pak něco proti takové firmě by bylo přinejmenším podivné, stačí požádat, aby rozesílku ukončila (odvolat souhlas) a ona to bude samozřejmě respektovat.
    Zajímavé je, že marketingové SMS vyvolávají u lidí tolik emocí, přitom stačí znát svá práva a držet se jich.

  • 14. 7. 2014 18:20

    braqela (neregistrovaný)

    Pane Fekar, proč si myslíte, že když mě někdo zacpává mobil nevyžádanými SMS, tak já bych ještě okolo toho měl lítat a ztrácet čas a nervy kontaktováním nějakého darebáka, aby mi dal pokoj a neotravoval mě v mém soukromí? Dělal bych něco celý den jiného?
    Toto tu už bylo v 90tých letech, kdy se mobily staly dostupnější prostému lidu a velice rychle si s tím lidi poradili. Natož v době nějakých chytrofounů.

  • 14. 7. 2014 18:42

    Zdeněk Fekar

    Já si to nemyslím, ale vím to: protože kdybyste nepodepisoval svůj souhlas s využitím svého čísla k marketingovým účelům, nikdo by Vám podobná sdělení neposílal. Takže Vám musím doporučit, abyste buďto s takovým využitím kontaktů souhlas nepodepisoval, nebo pak nezbývá, abyste se o dodatečné zrušení postaral.

  • 15. 7. 2014 21:58

    braqela (neregistrovaný)

    Rozhodně nikdy nikomu jsem souhlas nepodepsal s použitím mých osobních údajů k marketingovým účelům. Ba právě naopak kvůli tomu, že čtu obchodní podmínky, smlouvu i to drobné písmo a provádím úpravy, za kterých jsem ochoten uzavřít obchodní smlouvu bylo v řadě případů příčinou neuzavření smlouvy. Normální člověk totiž nemůže podepsat souhlas s tím, aby byl terorizován ve svém vlastním soukromí zcela devastujím způsobem.
    Vůbec mi není jasné, jak víte co podepisuji nebo nepodepisuji. Vy jako markeťák jste zvyklý na tupé bečící stádo nadšením, ale já jsem ještě starý model vybavený fungujícím mozkem a na rozdávání podpisů jsem velmi skoupý.
    Takže nakonec zjistím, pokud mám zájem se s tím špinit, že mé kontakty pochází z nějakých databází, do kterých se mé údaje nemohly dostat ani náhodou, natož s mým písemným souhlasem.
    Ovšem Vaše doporučení přišlo pozdě, neboť tyto otravné subjekty pokud nespolupracuíí a nevypovídají, od koho databázi mají a nehodlají přestat otravovat, tak pak dochází ke zrušení přímo dotyčného.
    O tom by mohli vyprávět nabízeči čehokoliv u mých dveří. Ty mám definitivně vyřešené. A elektronické otravování také úspěšně řeším, zvláště pokud přichází z pravé elektronické adresy :-)))) Mno a vyvolávání do telefonu též ustalo, na to jsem našel medicínku také a jistě je účinná, když můj telefonní operátor odpískal najatou firmu. SMS vyřeším stejnou metodou jako v divokých 90tých.
    Spíš mi jde o to, s jakou drzostí a jistotou tady propagujete takové nechutné a obtěžující praktiky. Já si poradím, ale co ti chudáci ostatní, těch je mi líto.

  • 15. 7. 2014 22:08

    Zdeněk Fekar

    Myslím, že tahle diskuse už nikam nevede:
    1) nic nepropaguji, jen píšu o způsobu, jak firmy mohou efektivně získat spousty zákazníků. Legálně. A s tím, že tito zákazníci jsou za takové nabídky rádi;
    2) neberu Vám, že Vás to obtěžuje; jak sám uvádíte, víte, co máte dělat. Čili Vás nic obtěžovat nemusí;
    3) všude pracují jen lidé: nemůžu vyloučit, že někdo bůhví jak získal Vaše číslo a potom ze svého mobilu poslal nabídku, se kterou jste nesouhlasil. Tvrdím ovšem, že seriózní podnikatelé postupují legální cestou a pak se Vámi popisovaná situace stát nemůže.
    Díky za pozornost :)

  • 19. 7. 2014 22:06

    brk (neregistrovaný)

    Já jsem k reklamě docela tolerantní. Ráno si na WC prolistuji reklamní letáky, co jsem vytáhl předchozí den ze schránky a do mailu si dobrovolně nechávám posílat cca 20 newslettrů, ale málo co mě dokáže vytočit jako reklama v SMS. Jestli chce nějaká firma u mě skončit, tak reklamní SMS je téměř jistota.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).