ÚOHS provedl nárazové šetření u mediálních agentur

10. 9. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) dnes provedl kontrolu v mediálních agenturách. Úřad prošetřil agentury MÉDEA a.s., MEDIA VIEW s.r.o. a OMD CZECH, a.s.

Úřad jako hlavní důvod inspekce v těchto třech společnostech označil možnost podezření z uzavření a plnění kartelové dohody při nakupování reklamního prostoru v médiích. Za tento prohřešek zahájil ÚOHS správní řízení, ve kterém bude rozhodovat, jestli se společnosti dopustily porušení zákona o ochraně hospodářské soutěže.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).