Na listopadové konferenci WebTop100, která se uskuteční 15. listopadu 2016 v Praze, se před návštěvníky postaví více jak 35 řečníků, kteří mají na toto téma co říct. Mluvit se bude o atribučních modelech a měření efektivity kampaní, obsahovém marketingu, mobilních aplikacích jako byznys nástroji nebo vstupu na zahraniční trhy pomocí online marketingu.
Čtěte také: Návštěvníky konference WebTop100 čeká den nabitý digitálním marketingem
Konference WebTop100 nabídne například návštěvu marketingové kuchyně v AirBank, kterou představí vedoucí marketingové komunikace Tomáš Brych. O mobilní aplikaci jako nástroji B2B firmy k přímé komunikaci s koncovým zákazníkem povypráví David Beneš a prozradí také, jaká data Jablotron díky mobilní aplikaci získal a jak je využívá v marketingu i vývoji. O tom, že i offline retailer může vstoupit do online prostředí, aniž by tím kanibalizoval kamenné prodejny, vás přesvědčí příklad společnosti TESCOMA. Své zkušenosti, jak nastavit multichannel marketing nebo jak komunikovat 20 nových produktů za měsíc, vám sdělí Jan Podhorný a Radim Roženek.
A to je jen drobný výčet. Celý program a informace o prezentacích jednotlivých řečnících najdete zde: Konference WebTop100
Kromě dvou hlavních sálů se v rámci programu můžete těšit také na Expo digitálních agentur a online nástrojů. Na konferenci dále zazní 6 případových studií o těch nejlepších projektech z letošní soutěže WebTop100.