Názor k článku Už žádná další půjčovna z e-shopů. Tady jsou příklady, kdy zboží nelze vrátit od Pavel - Při nákupu v kamenném obchodě má zákazník nárok...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2017 7:36

    Pavel (neregistrovaný)

    Při nákupu v kamenném obchodě má zákazník nárok na předvedení výrobku (toho jednoho, o který projevil zájem). Takže prodavač vyjme výrobek z přepravního obalu, sloupne, rozstřihne, ..., předvede a pak zákazník řekne, že to nechce. Může mu v tomto případě prodavač něco účtovat? Nemůže. Vrátit výrobek koupený on-line je možné právě proto, že při koupi on-line není tato možnost předvedení. Tak proč by se mělo platit za porušení přepravního obalu, rozstřižení, sloupnutí, ...?

    Pokud není možné výrobek vyzkoušet bez nevratného poškození přepravního obalu, pak ať za to cáluje výrobce, že to neumí pořádně zabalit. Proč má být na blbosti výrobce bit zákazník?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).