Zákazník by měl mít nárok leda tak na... Tohle má být VŽDY a VŽDY mezi prodejcem a zákazníkem. Stát se svými zákony se sem nemá co montovat.
Když zákazník příjde s něčím podobným co bylo výše uvedeno měl by mít právo obchod rozhodnout jak s tím naloží. Buď ho pošle někam, že bohužel nebo se s ním domluví na náhradě škody.. Práce, obal, poštovné atd atd.. nebo mu vyhoví a vrátí zpět peníze ku plné spokojenosti. Zákazník se možná vrátí, doporučí a bude kupovat i nadále u obchodníka.
Co udělá zákazník když se mu to nebude líbit? Jednoduše u něj už nikdy nekoupí, začne kupovat u konkurence a asi to řekne ostatním.. Je už na obchodníkovi zda-li zvolí jinou strategii nebo ne..
Zkrátka tohle je vztah mezi obchodem a zákazníkem. Tyhle zákony nepřispívají k ničemu dobrému. Pouze vychovávají špatné smýšlení a zbavují lidi odpovědnosti.
Hold obchod a vztahy je risk a obě strany s tím musí počítat.