Názor k článku Už žádná další půjčovna z e-shopů. Tady jsou příklady, kdy zboží nelze vrátit od Vojta - Zákazník by měl mít nárok leda tak na......

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 2. 2018 11:39

    Vojta (neregistrovaný)

    Zákazník by měl mít nárok leda tak na... Tohle má být VŽDY a VŽDY mezi prodejcem a zákazníkem. Stát se svými zákony se sem nemá co montovat.

    Když zákazník příjde s něčím podobným co bylo výše uvedeno měl by mít právo obchod rozhodnout jak s tím naloží. Buď ho pošle někam, že bohužel nebo se s ním domluví na náhradě škody.. Práce, obal, poštovné atd atd.. nebo mu vyhoví a vrátí zpět peníze ku plné spokojenosti. Zákazník se možná vrátí, doporučí a bude kupovat i nadále u obchodníka.

    Co udělá zákazník když se mu to nebude líbit? Jednoduše u něj už nikdy nekoupí, začne kupovat u konkurence a asi to řekne ostatním.. Je už na obchodníkovi zda-li zvolí jinou strategii nebo ne..

    Zkrátka tohle je vztah mezi obchodem a zákazníkem. Tyhle zákony nepřispívají k ničemu dobrému. Pouze vychovávají špatné smýšlení a zbavují lidi odpovědnosti.

    Hold obchod a vztahy je risk a obě strany s tím musí počítat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).