Lupa.cz: V Česku chybí střední třída internetových firem

29. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Proč české internetové společnosti tak zřídkavě uspějí v globálním Internetu? A čím se ten „český internet“ liší? Jedním z hlavních znaků je nepřirozená absence středního segmentu firem. Zjednodušeně řečeno existuje veliká propast mezi malými a velkými internetovými firmami. A to není dobře, tvrdí Patrick Zandl v dnešním vydání serveru o českém internetu Lupa.cz v článku Český Internet doplácí na nerozvinutou střední třídu firem.

Autor se pokouší rozdělit české internetové firmy podle návštěvnosti. A domnívá se, že v Česku chybí střední třída internetových webů. Tedy firem, které nabízejí a provozují internetové služby, zpravodajství a weby. Zároveň přináší argumenty, proč není dojem, že je tudíž na českém internetovém trhu velký prostor pro nové projekty, zcela pravdivý.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).