Druhým nejsilnějším reklamním médiem roku 2010 byly letáky. První příčku obsadila samozřejmě televize. Za distribuci čtyř milionů letáků do poštovních schránek zaplatili klienti cca 1,2 miliardy korun. Mezi největší z nich patří obchodní řetězce. Zdaleka se však nejedná jen o náklady za za distribuci. Za tisk a jiné náklady do letákové reklamy zaplatili obchodníci dalších 6 miliard korun ročně.
Největší společností v oboru neadresné distribuce se v loňském roce stala společnost Česká distribuční. Roznesla cca 1,4 miliardy reklamních letáků. Na druhém místě dle počtu roznesených letáků skončila Česká pošta, dále Mediaservis a TNT Post.
Z našich výsledků i výsledků celého segmentu neadresné distribuce je zřejmé, že klienti si velmi dobře uvědomují sílu reklamních letáků,
uvedl předseda představenstva České distribuční Zdeněk Bědroň. Dodal, že dle výzkumů společnosti Incoma GfK nakupuje podle letáků až 30 procent lidí a dalších 46 procent si letáky prohlíží.