Již ve čtyřech českých krajských městech provozuje své služby Uloženka.cz. Ta umožňuje především menším e-shopům, aby si jejich zákazníci mohli zakoupené zboží vyzvednout osobně na specializované pobočce. Výdejní místo je pro zákazníka levnější než při doručování externím dopravcem.
Vzniká HeurekaPoint
Nově do projektu vstoupila společnost Allegro Group, provozující mimo jiné srovnávač zboží Heureka.cz, která nově zajistí u externích výdejních míst nadstandardní servis jako rozšíření otevírací doby či možnost reklamace přímo na místě. Čtěte také: Reklamace v největších e-shopech ubývají
Díky novému partnerovi budou nyní všechny pobočky Uloženka.cz označeny ještě logem HeurekaPoint. To se objeví i ve srovnávači Heureka.cz, který bude označovat e-shopy, které tuto službu používají.
Na vlastnické struktuře majitele externích výdejních míst se však nic nemění. Allegro Group vstupuje do projektu Uloženka.cz pouze jako strategický partner. Majitelem této služby je stále společnost PZ Czech s.r.o.,
upřesnila serveru Podnikatel.cz mluvčí společnosti Allegro Group Michaela Papežová. Ta zároveň doplnila, že v provozu stále zůstává adresa projektu Uloženka.cz. E-shopy i zákazníci však mohou využít i nový portál HeurekaPoint.cz.
Ten umožní zákazníkům vyzvedávat jak předem zaplacené zásilky, tak zásilky zaslané na dobírku. Každý zákazník je informován e-mailem a sms o uložení zásilky. Pro internetové obchody je dodávka zboží prostřednictvím projektu levnější než klasické poštovné,
zdůraznil Tomáš Hodboď, Business Leader Heureka.cz. Čtěte také: Alza.cz trhá rekordy, zvýšila obrat o miliardu na necelých 7 miliard
Výdejní místa se rozšíří
Projekt s novým partnerem se navíc dočká i rozšíření poboček, které jsou v současné době v Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králově a v Bratislavě. Síť výdejních míst počítá do budoucna s rozšiřováním poboček do všech krajských měst.
Projekt má bezpochyby velmi dobře našlápnuto. Pro zákazníky to je jedině velké plus. Pro e-shopy to může být další obchodní příležitost. Otazník však visí nad systémem logistiky, který se může při rozšíření výdejních míst zkomplikovat,
řekl serveru Podnikatel.cz Jan Vetyška, výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Čtěte také: VELKÝ TEST: Tesco spustilo e-shop, otestovali jsme ho za vás