Názor k článku V e-shopu nabídněte více možností dopravy. Zákazník si chce vybírat od Pavel - Překvapuje mne ta výše uvedená zkušenost s poštou,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2016 18:30

    Pavel (neregistrovaný)

    Překvapuje mne ta výše uvedená zkušenost s poštou, aby si takhle odháněli firemní klientelu.

    Za sebe, jako zákazníka, si vybírám ČP kdykoliv to jde. Pro ostatní dopravky je nepřekonatelný problém okamžik, kdy mi v 7 ráno zavolá jejich řidič (a je to jedno, zda PPL, DPD, UPS...) že mi mezi 12 a 15 poveze balík a kde že jako budu?
    Odpověď: "to budu vědět v těch 12 - 15 hodin" většina nedokáže myšlenkově zpracovat a ten zbytek alespoň zkusí navrhnout, že mi to přivezou do práce (jenže pracuju 50 km od domova) a tam to skončí na jejich neochotě (pochopitelné) čekat půl hodiny na vrátnici, než si pro ně budu moct přijít.

    Takže pošta a uložení na pobočce pro mne nemá alternativu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).