Názor k článku V e-shopu zákazníkovi nikdy nelžete o tom, co nabízíte od anonym - Vážený pane, děkuji za Váš příspěvek a dovolím si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 8. 2014 15:53

    bez přezdívky

    Vážený pane,
    děkuji za Váš příspěvek a dovolím si reagovat na Vaše připomínky.

    Za prvé děkuji za upozornění týkající se neplatného odkazu u popisu produktu Brita Maxtra filtru. Ten odkaz, který jste našel v popise odkazuje na naši starou doménu - na jméno, které jsme používali v minulosti. Bohužel se zde stala chyba, kdy jsme neopravily data.
    Co se týká skladové dostupnosti, tohle je bohužel technické omezení stávající pronajaté šablony, kterou používáme a věřím, že v budoucnu s vlastním řešením opravíme.
    Ohledně ceny na produkt, opravdu je cena Vámi vybraného produktu vyšší, ale zde así není polemika na místě, protože je to součástí naší cenotvorby.
    Určitě nejsme 100%, ale stojím si za tím, že odvádíme naši práci poctivě a neustále pracujeme na vylepšení, nakonec obrat za loňský rok, kdy jsme utržili 65mio napoví o obratu v položkách řádu stokorun.
    A marže? Zdá se, že máte nepřesné informace nebo se doba dost změnila - děláme retail a potraviny, tam je to také dřina ;)

    S úctou,
    Eva Pavlíková

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).