Nezlobte se, ale to mi hlava nebere. Vy, dle svych slov, mate sto tisic zakazniku v sesti zemich, obrat 65 milionu a cely to provozujete na pronajatem eshopu za 400,- Kc / mesic? A k tomu "plna huba" marketingovych reci o zakaznikovi na prvnim miste, ale ve skutecnosti pak je servis omezeny mizernym informacnim systemem? (Nebo se na to alespon vymlouvate).
Tomu proste nerozumim. Po ctyrech letech podnikani na Internetu s mnohamilionovym obratem nemit eshop na miru? Pokud byste chteli, tak za 0,5% vaseho rocniho obratu muzete mit do pul roku eshop, ktery bude presne podle vasich predstav a bude to investice minimalne na 4-5 let. Takze ve skutecnosti se bavime o investici v radech 0,1% rocniho obratu?
Vim o cem mluvim, protoze sam jsem letos otevrel obchod a k tomu nasledne poridil za tri mesice eshop na zakazku za cca. 150 000,-. Jedna se o potraviny, takze pomerne hodne specifickych uprav.
Kdyz uz jste vysli s kuzi na trh, byl bych rad, kdyz byste objasnili tuto svou investicni strategii. Neberte to, prosim, zle, ale kdyz mate clanek na webu pro podnikatele, tak by bylo fajn, aby tam bylo neco na vic nez jen placani o skvelem servisu.