Názor k článku V e-shopu zákazníkovi nikdy nelžete o tom, co nabízíte od T... - Ono to bude asi tak nějak, že slečna...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2014 0:05

    T... (neregistrovaný)

    Ono to bude asi tak nějak, že slečna provozují další klon eshopu se značkovým zbožím se zná s někým kdo potřeboval zplodit článek.
    Mě dokonale odradila věc, když obchod nasazuje jako původní ceny nadsazené ceny, což si u rychloobrátky každý může ověřit v nejbližší prodejně nebo supermarketu případně na Tesco online, tam je to jasné. Takže většina akčních cen je vlastně na úrovni normálních obchodů, rozhodně to není žádná akce, aby mě to přesvědčilo nakoupit. Stačí se podívat např. na cukrovinky nebo některé nápoje. Zaujal mě třeba Brumík, ten domů běžně kupujeme - doporučená cena je 8,90 max 10,90, za 15 Kč ho nemají snad ani na benzinkách :-D Nebo miniplechovka kofoly za 17.... a tak dále.
    Pokud tento obchod chce nabízet "něco navíc", měl by být především solidní a to není už jen těmi cenami. Pak mě přešla chuť tím listovat dál. Jedinečné zboží nemá, ceny jsou vyšší, skladem to možná mají ale vzhledem k tomu, že to koupím skoro na každém rohu je celkem jedno.
    PS: Když už nabízíte např. Cherry Colu apod. z dovozu, tak je docela zajímavá přidaná hodnota u toho napsat, kdo to přesně vyrábí a ne jen "Coca Cola". Je totiž rozdíl mezi CC / Pepsi z Anglie, Turecka, USA,...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).