Názor k článku V e-shopu zákazníkovi nikdy nelžete o tom, co nabízíte od anonym - Pěkný den Tome, je pro mě obtížné přispívat do...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 8. 2014 13:56

    bez přezdívky

    Pěkný den Tome,
    je pro mě obtížné přispívat do diskuse a vždy rozlišit komunikaci k zákazníkovi a k rovnocennému partnerovi. Píšete, že máte obchod, dovolím si tedy reagovat napřímo.

    Váš dotaz bych rozdělila do dvou rovin. Nemyslím si, že provozování eshopu na šabloně je nutně ukázka nekvalitního zákaznického servisu. Za dobu, co provozujeme obchod, jsme investovali do informačního systému, který zajišťuje expedici, logistiku, dopravu a všechny backendové procesy (řádově větší peníze než uvádíte). Zákazník tak má přesné informace o svojí objednávce. Samozřejmě uvedená šablona omezuje komfort při objednání a chybně zvolenou prioritou jsme doteď nepokryli vlastním vývojem i ten frontend. Jsem ale přesvědčená, že přes blbou šablonu můžeme poskytovat kvalitní servis a nejsou to jen marketingové kecy. Péče o zákazníka přeci není o designu šablony.

    Co se týká investiční strategie - žádná není. Od začátku podnikáme tak, aby nás to bavilo a abychom nepotřebovali žadnou počáteční investici a byli v plusu. Začínali jsme prodávat z kufru auta, kde byl sklad. Vyvíjeli jsme se a vyvíjíme se organicky. Ja osobně se přiznám, že po deseti letech projektů v korporacích a plánování pomalu i svačiny mi tenhle styl vyhovuje - i když je to ryze individuální. Asi je to špatná strategie pro zhodnocení investice, ale při organickém podnikání mi to nepřijde tak zlé.

    A těším se na tu chvíli, kdy se podnikatelé v této zemi budou podporovat a budou si bez zbytečných útoků v diskusích sdílet informace a společně růst. Pokec u kafe by nám asi oběma přinesl větší potěšení ;) Mějte pěkný den a ať se daří co nejlépe.

    Eva

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).