Dobrý den Jakube, máte pravdu, web ve stávající podobě je jednou z našich největších slabin. Mrzí mě, že vzhled webu Vás odradí od nákupu, ale mohu slíbit, že v budoucnu plánujeme změnu.
Web je vlastně od začátku nezměněný, protože vznikl jako nejlevnější varianta provozu eshopu - stále několik stovek za měsíc.
Pěkný den, Eva
Dobrý den,
pokusím se lépe vysvětlit, jak jsem to myslela, protože si myslím, že to neodporuje.
Očekávání, které zmiňuji v článku, je platné pro našeho již existujícího zákazníka - jsou to typicky situace jako je reklamace, dodávka nekompletního zboží, termín dodání objednávky.
Vzhled webu je jeden z parametrů našeho webu vedle nabídky produkty, a jeho ceny - je to tedy krok před - usilování o potencionálního zákaznika. Změna webu je pro nás složitejší, protože konverze zákazníka z reklamy je součin mnoha faktorů a zvažujeme také poměr výkon/cena - úprava webu $$$ vs. zvýšení konverze.
Krásný den,
Eva