Nemám moc rád tyhle články, protože pokud není výsledek 100%, tak to beru jako vychloubání nebo hůře placené PR.
Kouknu na web, dám vyhledat maxtra, najdu co jsem hledal http://www.spink.cz/cz/e-shop/374210/c72702-brita-maxtra/brita-maxtra-2ks.html
První humus přeškrtnuté "běžná cena" 390 Kč a pak červeně naše cena 299 Kč. Nesmysl číslo jedna a pro mě lhaní zákazníkovi.
Cena Brita Maxtra patrony 2ks je 299 Kč všude kde si ceny nechají diskovat výrobcem, navíc je vyšší než jinde. Takže kvůli ceně bych nenakoupil.
Chci koupit 5ks, Termín dodání: Skladem ihned k expedici, dám do košíku 5ks a v košíku na mě svítí "skladem ihned k expedici", zadám zkušebně 20 000 ks, refresh košíku a opět na mě svítí "skladem ihned k expedici". Kolik je skutečně kusů se nedozvím, takže loterie až do informace od obchodu po objednání. Obchod neuvádí počet kusů skladem, pro mě matoucí a nenakoupil bych.
V popisku produktu vidím "Filtry BRITA MAXTRA jsou určeny do KONVIC BRITA." KONVIC BRITA s proklikem, kliknu tedy abych se dozvěděl jaké že se dají konvice koupit, a jsem na home page. Podívám se tedy na link a ten vede na http://www.supervyprodej.cz/cz/e-shop/c58574/brita-konvice.html tedy už ne na web kde nakupuji ale na nějakou hloupě zvolenou doménu supervyprodej, což je předpokládám taková ta moderní hype doména, navíc ještě s neplatným odkazem.
Jeden produkt a pro mě 3x špatně.
Každopádně obchodu držím palce, sám vím jak je těžké mít eshop v ČR kde "podníká" stotisíc lidí z obýváku a těm co se snaží něco budovat jen kazí business vlastní neschopností a pokusy. Buďte rádi že podnikáte v oboru kde jsou velké marže, v IT byste si rvali vlasy :-)
Vážený pane,
děkuji za Váš příspěvek a dovolím si reagovat na Vaše připomínky.
Za prvé děkuji za upozornění týkající se neplatného odkazu u popisu produktu Brita Maxtra filtru. Ten odkaz, který jste našel v popise odkazuje na naši starou doménu - na jméno, které jsme používali v minulosti. Bohužel se zde stala chyba, kdy jsme neopravily data.
Co se týká skladové dostupnosti, tohle je bohužel technické omezení stávající pronajaté šablony, kterou používáme a věřím, že v budoucnu s vlastním řešením opravíme.
Ohledně ceny na produkt, opravdu je cena Vámi vybraného produktu vyšší, ale zde así není polemika na místě, protože je to součástí naší cenotvorby.
Určitě nejsme 100%, ale stojím si za tím, že odvádíme naši práci poctivě a neustále pracujeme na vylepšení, nakonec obrat za loňský rok, kdy jsme utržili 65mio napoví o obratu v položkách řádu stokorun.
A marže? Zdá se, že máte nepřesné informace nebo se doba dost změnila - děláme retail a potraviny, tam je to také dřina ;)
S úctou,
Eva Pavlíková
V podstatě souhlas s "Pilsner", e-shopů jsou mraky a všichni jsou nejlepší a jedineční, všichni mají všechno skladem atd.. Je na zákazníkovi, aby to zhodnotil případ od případu, každý si může najít své, což je dobře. Článek hodnotím jako nic neříkající výplň nekonečna webového časoprostoru...
Nezlobte se, ale to mi hlava nebere. Vy, dle svych slov, mate sto tisic zakazniku v sesti zemich, obrat 65 milionu a cely to provozujete na pronajatem eshopu za 400,- Kc / mesic? A k tomu "plna huba" marketingovych reci o zakaznikovi na prvnim miste, ale ve skutecnosti pak je servis omezeny mizernym informacnim systemem? (Nebo se na to alespon vymlouvate).
Tomu proste nerozumim. Po ctyrech letech podnikani na Internetu s mnohamilionovym obratem nemit eshop na miru? Pokud byste chteli, tak za 0,5% vaseho rocniho obratu muzete mit do pul roku eshop, ktery bude presne podle vasich predstav a bude to investice minimalne na 4-5 let. Takze ve skutecnosti se bavime o investici v radech 0,1% rocniho obratu?
Vim o cem mluvim, protoze sam jsem letos otevrel obchod a k tomu nasledne poridil za tri mesice eshop na zakazku za cca. 150 000,-. Jedna se o potraviny, takze pomerne hodne specifickych uprav.
Kdyz uz jste vysli s kuzi na trh, byl bych rad, kdyz byste objasnili tuto svou investicni strategii. Neberte to, prosim, zle, ale kdyz mate clanek na webu pro podnikatele, tak by bylo fajn, aby tam bylo neco na vic nez jen placani o skvelem servisu.
Ono to bude asi tak nějak, že slečna provozují další klon eshopu se značkovým zbožím se zná s někým kdo potřeboval zplodit článek.
Mě dokonale odradila věc, když obchod nasazuje jako původní ceny nadsazené ceny, což si u rychloobrátky každý může ověřit v nejbližší prodejně nebo supermarketu případně na Tesco online, tam je to jasné. Takže většina akčních cen je vlastně na úrovni normálních obchodů, rozhodně to není žádná akce, aby mě to přesvědčilo nakoupit. Stačí se podívat např. na cukrovinky nebo některé nápoje. Zaujal mě třeba Brumík, ten domů běžně kupujeme - doporučená cena je 8,90 max 10,90, za 15 Kč ho nemají snad ani na benzinkách :-D Nebo miniplechovka kofoly za 17.... a tak dále.
Pokud tento obchod chce nabízet "něco navíc", měl by být především solidní a to není už jen těmi cenami. Pak mě přešla chuť tím listovat dál. Jedinečné zboží nemá, ceny jsou vyšší, skladem to možná mají ale vzhledem k tomu, že to koupím skoro na každém rohu je celkem jedno.
PS: Když už nabízíte např. Cherry Colu apod. z dovozu, tak je docela zajímavá přidaná hodnota u toho napsat, kdo to přesně vyrábí a ne jen "Coca Cola". Je totiž rozdíl mezi CC / Pepsi z Anglie, Turecka, USA,...
Pěkný den,
omlouvám se za ty nepřesné informace o ceně. Zapracovali jsme na úpravě a nyní u nás najdete jen k náhledu naší cenu - jak říkáte, každý si cenu může jednoduše porovnat.
Děkuji za přípomínku s tou Colou z dovozu. Jedná se o dovoz z USA a informace určitě napravíme.
Ať se daří
Eva Pavlíková
Pěkný den Tome,
je pro mě obtížné přispívat do diskuse a vždy rozlišit komunikaci k zákazníkovi a k rovnocennému partnerovi. Píšete, že máte obchod, dovolím si tedy reagovat napřímo.
Váš dotaz bych rozdělila do dvou rovin. Nemyslím si, že provozování eshopu na šabloně je nutně ukázka nekvalitního zákaznického servisu. Za dobu, co provozujeme obchod, jsme investovali do informačního systému, který zajišťuje expedici, logistiku, dopravu a všechny backendové procesy (řádově větší peníze než uvádíte). Zákazník tak má přesné informace o svojí objednávce. Samozřejmě uvedená šablona omezuje komfort při objednání a chybně zvolenou prioritou jsme doteď nepokryli vlastním vývojem i ten frontend. Jsem ale přesvědčená, že přes blbou šablonu můžeme poskytovat kvalitní servis a nejsou to jen marketingové kecy. Péče o zákazníka přeci není o designu šablony.
Co se týká investiční strategie - žádná není. Od začátku podnikáme tak, aby nás to bavilo a abychom nepotřebovali žadnou počáteční investici a byli v plusu. Začínali jsme prodávat z kufru auta, kde byl sklad. Vyvíjeli jsme se a vyvíjíme se organicky. Ja osobně se přiznám, že po deseti letech projektů v korporacích a plánování pomalu i svačiny mi tenhle styl vyhovuje - i když je to ryze individuální. Asi je to špatná strategie pro zhodnocení investice, ale při organickém podnikání mi to nepřijde tak zlé.
A těším se na tu chvíli, kdy se podnikatelé v této zemi budou podporovat a budou si bez zbytečných útoků v diskusích sdílet informace a společně růst. Pokec u kafe by nám asi oběma přinesl větší potěšení ;) Mějte pěkný den a ať se daří co nejlépe.
Eva