V počtu reklamací vede spotřební elektronika

8. 10. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Zákazníci nejčastěji reklamují spotřební elektroniku. Minimum problémů řeší s taškami a batohy. To dokazuje průzkum reklamovanosti zboží 300 nejprodáva­nějších značek, který provedla Společnost Kasa.cz. Nejméně reklamovanou značkou byla v letošním roce Fiskars s jedinou reklamací na každých 250 prodaných výrobků. Naopak nejvíce reklamovanou značkou bylo Mivvy s téměř pětinou reklamací.

V roce 2009 reklamovali zákazníci nejčastěji MP3 přehrávače (10 procent), mobily a GPS (cca 4,5 procenta) a audio-video techniku (necelá 4 procenta). Letos patřily z hlediska reklamací mezi nejproblematičtější kategorie opět MP3 přehrávače s 10 procenty reklamací, uvádí Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).