V úterý startuje akce Dny dopravy zdarma, potrvá 3 dny

8. 11. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Marketingová akce srovnávače Heureka.cz nezahrnuje všechny e-shopy na českém internetu, i přesto se do ní zapojí tisícovka prodejců.

Loni zaznamenaly Dny s dopravou zdarma obrat přes půl miliardy korun a Heureka.cz si už dopředu mne ruce, že letošní akce opět překoná tu loňskou.

Letošní Dny dopravy zdarma startují v úterý 13. listopadu od 12:00 a potrvají do čtvrtka 15. listopadu do 23:59.

Do akce už je přihlášeno více než 1000 e-shopů

Do akce je přihlášeno už přes 1000 e-shopů. Zapojí se například DrMax.cz, Pilulka.cz, TSBohemia.cz nebo Mironet.cz.

Podmínkou účasti je mít certifikát Ověřeno zákazníky, registrovat se od 1. 11. v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Dny dopravy zdarma a upravit nákupní proces po dobu akce (od 13. 11. 9:00 do 15. 11. 23:59), aby byla doprava zdarma u všech objednávek nad 300 Kč.

Čtěte také: Dny dopravy zdarma proběhly i v létě, zájem byl nižší

Některé e-shopy (například Alza.cz) se sice akce Heureky neúčastní, zpravidla však nabízí vlastní marketingovou akci.

E-shopy, které se nezapojí do akce, čeká omezení

Pro e-shopy, které jsou zapojené do Heureka Košíku a nechtějí se účastnit Dne dopravy zdarma, nastane omezení. Během trvání akce budou z Košíku deaktivovány. Důvodem je podle Heureky to, že její systémy nedokážou v Košíku rozpoznat e-shop jako účastníka.

V předchozích letech navíc DDZ trpěl poměrně nízkou propagací a moc lepší to není ani letos. Například na titulní straně Heureky nenaleznete o DDZ ani zmínku. Místo toho je na úvodní stránce velký banner o prodeji skladových vozů.


Zdroj: Heureka.cz (screenshot z 8. 11. 2018)

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).