Válka pohlaví probíhá i na Facebooku. Komu přizpůsobit firemní profil?

15. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: www.isifa.com
Ilustrační obrázek
Na koho se zaměřit u firemního profilu na sociální síti? Na muže či ženy? Podívejte se na infografiku, která napoví, komu a jak obsah přizpůsobit.

Zájem mužů a žen o sociální sítě je rozdílný. Obecně jim vládnou ženy (71 %), které jsou i hlavním tahounem na Facebooku. Tam ostatně průměrný uživatel stráví zhruba 405 minut měsíčně, zatímco na konkurenční sociální síti Google+ pouhé 3 minuty. Vyplývá to z údajů, které poskytl portál Interentserviceproviders.org.

Z přiložené infografiky dále vyplývá, že ženy vládnou také mikroblogovací sociální síti Twitter. Muži jeví největší zájem o Google+, LinkedIn či YouTube. Ženy se na druhou stranu postarají zhruba o 62 % „lajků“ na Facebooku. Takové údaje alespoň platí ve Spojených státech amerických.

Podobný scénář je i v Česku. Jak vyplývá ze statistik portálu Zoomsphere.com, Češky rovněž vládnou Facebooku. Pravidelnými uživatelkami je celkem 2 005 240 žen. Celkový počet uživatelů Facebooku je pak v Česku 3 943 240.

Social Gender Infographic

Převzato z portálu InternetServiceProviders.org

Foto: www.isifa.com

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).