Češi jsou "konzervy", vánoční nákupy nepřekvapily

27. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Nakupovací preference Čechů se nezměnily. Předvánočním nákupům tradičně vévodilo oblečení, elektronika, parfémy a dárkové poukazy. Podle internetového srovnávače cen Heureka.cz lidé nejvíce nakupovali mobilní telefony, notebooky, digitální fotoaparáty, pressovače, LCD televizory či sodovkovače.

Letos nakupující na internetu pořizovali více dárků za nižší ceny, podle ohlasů internetových obchodech klesla průměrná hodnota objednávky. Lidé si více oblíbili internetové nakupování a neváhají nakupovat i méně hodnotnější produkty, které dříve nakupovali spíše v kamenných obchodech, uvedl Tomáš Hodboď ze srovnávače Heureka.cz.

Na Aukro.cz na Vánoce nejvíce “frčelo” dámské oblečení a elektronika. Zájem o kategorii oblečení dlouhodobě sledujeme jako nejvyšší. Mezi zbožím v kategorii elektro jednoznačně vedly MP3 přehrávače. Jejich ceny se pohybovaly od 199 Kč do 1990Kč, řekl David Vychytil, provozní ředitel nákupní galerie Aukro.cz.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. Chystá nový byznysový podcast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).