Vánoční sezóna pro e-shopy se již intenzivně rozbíhá. Zatímco v září se obchody věnovaly spíše předvánočním přípravám, v současnosti se zintenzivňuje komunikace a vrchol se očekává asi přibližně dva až tři týdny před vánočními svátky. Tehdy by kampaně online obchodů měly finišovat. Srovnávač cen Heureka.cz odhaduje, že letošní vánoční tržby dosáhnou až 10 miliard korun.
Vánoční tržby tvoří důležitou část příjmů e-shopů, když u většiny z nich činí až třetinu jejich celoročních tržeb. V letošním roce odhadujeme až dvacetiprocentní meziroční růst,
říká Tomáš Hodboď z internetového srovnávače cen Heureka.cz a dodává: E-shopy si nemohou dovolit vánoční sezónu podcenit, i proto již v současné době u většiny z nich probíhají vánoční akce a začínají své uživatele zásobovat vánočními newslettery.