Ve Sparu už brzy nenakoupíme, zato Albertů bude požehnaně

12. 3. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek. Autor: http://www.isifa.com
Ilustrační obrázek.
Firma Spar prodává síť prodeje Interspar v České republice. Obchody si pod svá křídla vezme nizozemská společnost Ahold. Ta se tak rozšíří o 50 nových prodejen.

Síť prodejen Insterspar, která dlouhodobě bojuje s přívlastkem ztrátová, činí na 50 obchodů, z toho 36 hypermarketů Interspar a 14 supermarketů SPAR. Ty už brzy převezme vlastník obchodů Albert. Transakci v hodnotě přes 5 miliard korun musí ještě schválit antimonopolní úřad.

Čtěte také: Za peníze na Opencard mohla Praha platit skoro rok mzdy učitelům středních škol

Ilustrační obrázek.
Autor: http://www.isifa.com

Z Intersparu teď bude Albert

Interspar je již šestým velkým řetězcem, který opouští český trh. „Naše základní strategie pro každou zemi, ve které působíme, je postavena na vybudování pevné a bezpečné tržní pozice. V České republice se tento úkol ukázal být velice těžký. Proto se nyní z této země stahujeme. Těší nás, že podnik stejně jako naše spolupracovníky můžeme předat do dobrých rukou,“ konstatuje Rudolf Staudinger, člen představenstva SPAR zodpovědný za zahraniční obchod zdůvodňuje prodej.

Čtěte také: Těšte se na české vitamíny, teplá zima přeje zelinářům

Nizozemská maloobchodní společnost Ahold s koupí sítě prodejen Insterspar převezme všech 4 684 stávajících zaměstnanců. Zaměstnanci se stanou součástí podniku, který má v České republice velice slibnou budoucnost, komentuje tento fakt generální ředitel Aholdu Dick Boer a dodává: Koupě společnosti SPAR v České republice je významným strategickým krokem a představuje pro nás novou etapu působení na českém trhu. Tento nákup nám umožňuje propojit dva podniky, které se vzájemně velice dobře doplňují.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).