Byznys zacílili na muže. Vyplatilo se. Pánské krejčovství otevírá nový showroom

28. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

(FOTOGALERIE) Móda už dávno není výsadou pouze žen. Také muži chtějí opět kvalitní a dobře padnoucí oděv. Pánská krejčovina v Česku zažívá comeback.

Zachovat tradici českých oděvních salonů a navázat na dlouhou historii oděvního průmyslu, takový byl prvotní cíl při zakládání pánského krejčovství Galard. A tento cíl přetrvává.

Psali jsme: Seznamte se s Jeans Makerem. Šije džíny, které rostou spolu se zákazníkem

Původně se zakladatelé krejčovství zaměřovali na šití košil na míru. Díky vysoké poptávce rozšířili své služby o tvorbu obleků na míru, později o rámové boty a doplňky. Pánská krejčovina v Česku zažívá z našeho pohledu velký comeback., Adéla Hoffmannová, Branch & Sales Manager Galardu.

Muži se odvrací od značek ke kvalitě

Ve světě módy došlo k výraznému posunu. A to nejen u žen. Také muži více ocení kvalitu, než aby jim na košili svítil jakýsi brand. Což Adéla Hofmanová také potvrzuje: Už není takovým trendem ukazovat, jakou značku na sobě nosíme. Jde spíše o to, jak bylo oblečení ušito, zda nám perfektně sedí a zda je z kvalitního materiálu.

Textilní a oděvní průmysl v Česku

Byly doby, kdy měly české firmy svou tradici, zkušenosti a nabízely vysokou kvalitu. Velká část oděvů byla také exportována do zahraničí. Velký otřes přišel ale v době, kdy se do České republiky začalo dovážet oděvní zboží z Asie. V roce 1989 bylo v českém textilním a oděvním průmyslu zaměstnáno 170 000 lidí. O 20 let později to bylo již jen něco přes 50 000. V posledních letech se počet snížil na zhruba 15 000. Až nyní se trend pomalu obrací, uvádí Karel Řepa a Jaroslav Endršt z pánského krejčovství.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).