Velkoobchodní ceny jsou pro ty, kteří podnikají - Makro je výjimka, protože tam nemusíte předložit kromě IČO už nic. Ale jestli si myslíte, že je to až tak cenově výhodné, dost se pletete, protože pokud nakupujete jako "normální smrtelník s IČO", tak těžko využijete výhod velkých balení. Jediná výhoda je v tom, že tam dostanete zboží, které jinde není až tak běžné, nebo není k sehnání vůbec. Pokud tomu nevěříte, jistě máte ve svém okolí někoho, kdo má kartu, tak se běžte podívat a pochopíte.
Co se týče ostatních velkoobchodů, tak velkoobchodní ceny jsou pro ty, kteří se podnikáním v daném oboru živí - takže pokud přijedete např. do okrasné školky, která má jen prodej pro firmy, budete ihned zdvořile požádán, abyste předložil ŽL, anebo opustil prostor školky. A víte proč? Protože ty ceny jsou nastaveny tak, aby si mohl podnikatel připočíst marži, ze které platí věci, které mu žádný zákazník neproplatí - např. telefon, pracovní oděvy apod.
A pokud vám vadí ta marže - kolikrát jste se už zeptal v obchodech, kde běžně nakupujete, za kolik oni nakoupili ten rohlík, tričko, hrnec, tablet apod.?