Firma s názvem Sklizeno Foods odhaduje, že příští rok bude mít obrat ve výši 750 milionů korun.
Spojení dřívějších konkurentů už dříve předcházelo spojení My Food a Sklizeno. Nově síť spolkla konkureční síť Náš grunt. Budeme větší, budeme efektivnější a budeme moci dokončit kroky, které jsme již rozjeli, například centrální distribuci. To znamená, že náš malý dodavatel nemusí rozvážet své zboží po všech našich prodejnách, ale bude moci své zboží dovést do skladu v Praze nebo v Brně a my už si distribuci do prodejen obstaráme,
komentoval novou situaci na trhu Petr Borkovec, ředitel Sklizeno Foods.
Čtěte také: Přebytky ze zahrádky a #EET. Najde se finta na farmářských trzích?
Zároveň se podle Borkovce také rozšíří nabídka zboží. Zboží, které si drželo pro sebe jen Sklizeno, bude nyní k mání i v Našem gruntu – a opačně. Zároveň by měla klesnou i cena nabízených produtků.
Zda budou všechny značky přejmenovány na jednotnou Sklizeno Foods, v tom nemají současní majitelé ještě jasno. Rozhodnutí by mělo padnout v příštím roce.