Názor k článku Velký test: Personálky podnikatelům nepomůžou, jsou paranoidní od JKL - Ano, je pravda, že "každý ZÁKAZNÍK je důležitý"....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2014 23:40

    JKL (neregistrovaný)

    Ano, je pravda, že "každý ZÁKAZNÍK je důležitý". Ovšem je důležité si definovat pojem "zákazník".

    Určitě není vhodné nadšeně spolupracovat se 100 různými lidmi, kde zjistíte, že 90 lidí odmítá zaplatit a 10 vám vytvořilo asi dvakrát větší náklady, než byl zisk.

    Každý, kdo si zkusil podnikat ví, že zhruba 5-20% zákazníků (podle oboru) jsou zákazníci, z kterých nikdy nic dobrého nebude a vyplatí se je zdvořile poslat ke konkurenci.

    Například pokud mám e-shop a přijde mi objednávka od zákazníka, který si objednal už 10 dalších objednávek a vždy vrátil použité zboží do 14 dnů. U takového zákazníka se opravdu nejvíc vyplatí objednávku stornovat, než ji vyřizovat.

    Zákazníky ale neodmítají jenom personální agentury nebo e-shopy. Běžně to dělají i řemeslníci, stěhováci, taxikáři, advokáti.

    Každý potřebuje zákazníka, který bude solidní a solventní. Nikdo nestojí o někoho, kde je potenciál, že mu nezaplatí a ještě ho naveze do nějakého průseru...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).