...Mail Jana Svobody byl úmyslně formulován „lidsky až žoviálně“ a neobsahoval žádný kontaktní údaj....
Sorry, ale osobně bych se zachoval stejně. Zákazníky si vybíráme, takže bych slušně odpověděl něco o tom, že o spolupráci nemáme zájem.
Vím i o dalších podnikatelích, kteří by udělali to samé.
A většinou stejně zacházíme i s mailovými dotazy typu "Pošlete mi nabídku na...", kde v poli "Komu" je uvedeno dalších dvacet adres :-)
Co Vám na to mám coby autor říct? Nic. Beru na vědomí, že se Vám to nelíbí – a děkuju, že jste si článek přečetl :)
Marketingově je ale velká chyba hodnotit, který zákazník má dobrou poptávku a který špatnou. Coby podnikatel tady nejsem od toho, abych lustroval zákazníky, ale abych uspokojoval jejich poptávku. A historie ukázala, že ten největší byznys často vznikl z naprosto nesmyslného nápadu.