Vlákno názorů k článku Velký test: Personálky podnikatelům nepomůžou, jsou paranoidní od Kariéra s.r.o. - Dobrý den, tento článek a "test" mě velice pobavil....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2014 10:17

    Kariéra s.r.o. (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    tento článek a "test" mě velice pobavil. Původní zmiňovaný e-mail od pana Svobody nám vůbec nepřišel.

    V pátek 5.9.2014 nám přišel e-mail viz níže, s termínem "pokud mi do dneška nenapíšete důvod proč jste nereagovali ..." na všeobecný email recepce.

    V dnešní době milionu spamů a dalších vyděračských e-mailu, nebudeme promptně reagovat na ultimativní e-mail od někoho, kdo není schopen zavolat a rozumně se domluvit.
    Jana Batelová
    Obchodní ředitelka spol. Kariéra s.r.o.

    e-mail od pana Fekara:
    Dobrý den,

    píšu pro velmi čtený Podnikatel.cz a pravidelně vydáváme nejrůznější testy. Tentokrát jsme si vyzkoušeli fungování personálních agentur.

    Bohužel patříte mezi ty, které nedopadly vůbec dobře, když na mail potenciálního klienta nereagovaly ani během dvou dnů (najdete jej v doručeného poště od Jana Svobody).

    S výsledkem testu již nic neuděláte, ale můžete aspoň trochu napravit svoji reputaci, pokud mi během dneška (pátek 5. 9.) napíšete stručné vysvětlení, proč jste dopadli tak špatně.

    Předem díky,

    Zdeněk Fekar

  • 15. 9. 2014 12:39

    Michael Hovorka, šéfredaktor

    Dobrý den,

    dovolím si reagovat na Váš příspěvek, který jste ostatně mohla směřovat přímo na moji osobu. Výše uvedený test měl své parametry a v tomto ohledu redaktor nepochybil. Za výsledky testu si proto redakce stojí. Snažili jsme se zjistit informace stejným způsobem jako běžný podnikatel.

    Co se týká Vámi zkopírované e-mailové komunikace, zde vůči redaktorovi výhrady mám. Redakce Podnikatel.cz se snaží vůči respondentům komunikovat vstřícně, doporučil jsem proto redaktorovi, aby své e-maily pro příště formuloval jinak.

    PS: P.R. obsah je na našem serveru dle etického kodexu viditelně označován.

    Hezký den,

    Michael Hovorka
    šéfredaktor Podnikatel.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).