Zaměstnanci, kteří na ploše zboží vybírají jsou samozřejmě proškoleni. Trvanlivé výrobky mají mít spotřebu min. 1 měsíc, mléčné výrobky 5 dní, vejce 7 dní, maso, zelenina a pečivo 2 dny. Pokud výrobek normy nesplňuje, je zabalen do modré tašky. Veškeré čerstvé potraviny se kontrolují, ale vzhledem k množství zboží, které projde zaměstnanci během dne pod ruce, se nedá uhlídat vše. Proto doporučuji v klidu doma kontrolu.
Zákazník má právo si zboží na místě prohlédnout. Řidič to musí akceptovat. Pokud však nechcete zdržovat, zboží si můžete převzít, nákup zaplatit a v klidu u kávičky s fakturou v ruce si veškeré zboží zkotrolovat. (má na to 24 hod.) Pokud by snad zákazníkovi nějaké zboží chybělo či nebylo v kvalitě, jaké si představoval, zavolá na zákaznickou linku a ta problém vyřeší. Mohou Vám zboží vyměnit, dodat či vrátit peníze.
Tak podle popisu mi to prijde jak ze strany Tesca tak ze strany redakce z duvodu zaveru jako vtip.
Prohlizeni jen s registraci - blbost.
Posilat cislo kreditky obchodnikovi - to nemyslite vazne? Co je za blbost ze se cena muze zmenit nebo zbozi neni? Kupuju ted, za aktualni cenu basta a mit online prehled o kapacite zbozi by sel taky vyresit.
Dale mi chybi moznost mit nakup na webu jen naklikat a vyzvednou v nejblisim Tescu treba na informacich.
Podle me tento zoufaly pokus nebude mit uspech a pokud se nezmeni Tesco ho bude muset pohrbit.
Své mouchy to jistě má, ale pokud se k tomu postaví čelem a problémy budou řešit konstruktivně (a ne tím, že posílí PR tým), bude to podle mně fungovat.
Já nechávám v Tescu týdně dvojku za pořád stejné věci. Jakmile službu rozšíří i do širšího okolí Prahy, má tahle služba o pravidelného zákazníka víc. Klidně bych si připlatil i odnos až do bytu.
Prohlížení jen s registrací je určitě blbost.
Cena se měnit může, když si to objednáte a chcete to dovézt za týden. Ale měla by tam být také možnost koupit to hned teď (dnes) za pevně danou cenu, pokud možno s napojením na sklad, takže vám nebudou vozit alternativy.
Takže zase taková bomba to není, ale když na tom Tesco zapracuje, bude to hodně dobrý obchod.
kdyz koupite kilo bananu, myslite ze Vam dovezou 6 a 1/4 bananu ?? ja spis nechapu proc to nemaji jako u hotelu, obchodnik si na kreditce zarezervuje urcitou sumu pres internet a podpisem pri predani akorad potvrdim konecnou castku. V podstate nechapu, proc pri tom zpusobu ktery zvolili vubec chcou cisla kredity, kdyz platba stejne probiha pres mobilni terminal
Mě zaráží, jak se do 99 Kč může vejít takový servis, vždyť zbožní někdo musí na prodejně vyhledat, zabalit, pak je tu dopravné, mzda dvou pracovníků rozvozu s tím že nikam nepospíchají a je čas si zboží zkontrolovat... asi proto tak brutálně zdražovali v posledních měsících, např. z 3 na 5 Kč u slaných tyčinek, z 6,40 na 8,40 u chipsů... to opravdu jen zvýšení DPH nebude
Naše potraviny jsou jedny z nejlevnějších ve střední Evropě (pokud ne vůbec nejlevnější), protože většina spotřebitelů si to žádá. Což se taky odráží na kvalitě. Ale pokud vám jde o kvalitní zboží, i to se dá u nás sehnat za stejné ceny jako v okolních zemích (a zrovna Tesco je jeden z mála velkoobchodů, kteří takové zboží nabízejí — Tesco Finest a Tesco Organic). Ale nesmí vás potom překvapit, když budou ceny i třeba dvojnásobné oproti těm, které znáte.
Proboha, byl jste někdy v zahraničí? Po několika letech v Německu mi věřte, že sice u nás koupíte nejlevněji napodobeninu pečiva, ale ty prachy si na Vás obchodníci zase vezmou při nákupu specifických potravin, např. pro děti, kde jsou ceny u nás minimálně o třetinu, často až dvojnásobně vyšší.
OT: stále se zhoršující kvalita ovoce a zeleniny v hypermarketech v ČR mě dovedla k tomu, že si beru účtenku i na blbou mandarinku a když není druhej den jedlá, jdu ji reklamovat. Stále častěji zjišťuji, že Lidl mívá nejlepší zeleninu (v ČR i v Německu)
"Nemůže se proto stát, že pokud si zákazník objedná zmrzlinu, že mu místo toho doručí rozbředlou ochucenou smetanu. "
No to se opravdu stát nemůže. Žádný takový výrobek, tedy zmrzlinu ze smetany, TESCO vůbec v nabídce nemá.
Zato v náhražkách má nepřeberný sortiment (doslova, jak se v článku píše) .
Häagen-Dazs, složení výrobku:
odstředěné mléko, cukerný roztok, pitná voda, citrónová šťáva -- koncentrát, želírující látka -- pektin, přírodní jahodové a malinové aroma, kokosový olej, melasa, vanilkový extrakt, kypřící látka: uhličitan sodný, přírodní aroma sýrového koláče, citrónová šťáva z koncentrátu
Co dodat? Dobrou chuť. Snad jen, nemohu si pomoci a neříci to: dobrý prase všechno spase. Ale nemyslím to zle. Když ti to chutná a stačí, nemám námitek proti tvé konzumaci. Fakt je, že i když je to z náhražek, tam alespoň nejsou ztužené rostlinné tuky. Ale vydávat to za nějakou výhru...
To tipuju na tu cheesecake příchuť. Já kupuju víceméně jen tu vanilkovou a tam je hlavní složkou mléko a smetana. Tedy pokud se nezačala už vyrábět "východní" verze pro náš "specifický" trh v ČR a okolních zemích...
Ovšem pak je otázka, když se zprasí i Haagen, tak už asi nezbyde nic leda si to namíchat doma.... Ben a Jerry ten je zprasenej už dávno, v česku zmrzlinu prakticky nedělá nikdo (co provedla Alima a poté Algida/Unilever s Míšou a dalšími výrobky z bývalého AGT Zdounky raději nemyslet....)
Nevím, jestli se jedná o nějakou "speciální" východní verzi. V každém případě to šizené je*, a kdo chce kvalitní zmrzlinu, tak ji (bez ohledu na cenu) v běžné obchodní síti v ČR v současné době nekoupí.
Tahle firma je šidí méně, nežli ostatní. Ale jsou šizená, je mi líto.
Kromě zmíněné domácí výroby, existuje ještě několik málo cukrářů. Ale asi ještě méně, než poctivých řezníků.
* Když vezmu historii firmy, tak mě to až tak moc nepřekvapuje. Založena Poláky, předstírajíc severní Evropu.
Jahodová je "módní netypická zmrzlinová příchuť"?
No, už to tak asi bude. Asi nová doba.
Vzal jsem první zmrzlinu této firmy, která měla na internetu dostupné složení. Ty šmoulí zmrzlino.
Zvláštní je, že sám výrobce na internetu uvádí kecy, budu citovat "Dokonale vyvážená kompozice kvalitních surovin, spolu s náročnou, více než dvacetistupňovou kontrolou jakosti, tak v duchu té nejlepší tradice řemeslné dokonalosti zaručuje vrcholný chuťový požitek, lžičku po lžičce. ".
Složení ovšem výrobce neuvádí.
Nicméně nakoukl jsem v obchodě, a i v jiných druzích této firmy je spousta jiných podivných věcí, stejně jako v jejich jahodové, než jen smetana, ovoce a věci co tam patří, jako mletý vanilkový lusk, či čokoláda.
To je prosté: v obchodě si na obalu u výrobku, se kterým nemám zkušenosti, přečtu složení. A náhražky za cenu kvalitního výrobku nekupuji.
Tvá poznámka o penězích je... hloupá. Jinak to nelze říci. I kdybych neměl ani korunu, tak i přesto si mohu přečíst složení výrobku v obchodě, zcela zdarma. Stejně tak je hloupá tvá "hrdost" na to, že se necháš šidit.
Přitom, za cenu 300 Kč/litr lze vyrábět prodávat zmrzlinu nešizenou.
Jenže, proč by to dělali, když se zde najde spousta hlupáků, co se za tuto cenu spokojí s náhražkou? Já s takovým přístupem sice nesouhlasím, ale rozumově to chápu. Jen mě trochu serete, že díky takovým pitomcům, jako jsi ty, nic nenutí výrobce prodávat kvalitní výrobky.
a navíc jsi nepochopil co říkám. Píšeš že hledáš složení na netu, teď zas že ho čteš v obchodě. Já takovýhle sračky nekupuju, u mě nepochodíš. Jdi se podívat na ty zoufalce, který denně zaplňují už 20 let parkoviště a vozí plné
"krizové" košíky a nadávají, že je to drahý. Říkám, nakupuj to kvalitní - zrovna v Tescu máš velký výběr.
z UK. Máte s ním někdo zkušenosti, zejména co do zákaznického servisu atd.? Tam už s tím mají pár let zkušeností, tak by mě zajímalo jestli většina věcí je stejných nebo se vymýšleno již vymyšlené znovu "po česku".
Jinak s tím zákaznickým servisem /rozvozem/ bych to viděl asi tak, že jednak na to kluci mají zatím dost času na začátku a jednak asi dostali důkladné školení jak co dělat a jak se chovat. Osobně si myslím, že časem až začne nakupovat větší množství lidí to bude probíhat stylem "tady to máte, tady to zaplaťte, musím jet". Ono svého času jsme otevírali jeden hypermarket (ne Tesco) a na začátku byly služby pro zákazníka bezkonkurenčně nejlepší. Ovšem časem, jak se začal měnit personál, kašlalo se na důkladné zaškolení atd., tak prostě zákonitě ten servis upadl do šedého průměru. Tak uvidíme jak to dopadne tady, protože já osobně Tesco moc nemusím (zákaznický servis tam není moc dobrý), ale zase tomu eshopu fandím, to je fajn věc, která tu chyběla. Sice tu jsou online potravináři, ale ti zákonitě musí mít o dost vyšší ceny aby to utáhli, protože mají malý obrat a zboží z velkoobchodů je většinou dneska dražší než v hypermarketech. Kdežto Tesco už na tom tak má slušnou marži, takže si můžou dovolit nechat stejné ceny jako v obchodě.
PS: Dají se koupit jen potraviny, nebo i drogerie, elektro, domácí potřeby?
Take jsem vyzkousel pred 2 dny, protoze jsem znal sluzbu z
Anglie a uprimne jim ji zavidel.. Eshop ma svoje mouchy v tom, ze neovlivnite svoje oblibene potraviny, prvni nakup Vas casove vyjde hur, nez behani mezi regaly, ale pak uz to jde celkem dobre, druhy nakup byl prakticky podobny prvnimu a tak jsem jen zaklikal polozky z predchoziho nakupu... Pracovnik, ktery mi privezl zbozi prakticky az do lednicky, byl moc ochotny, rikal, jak u nas v ulici je za 2 dny uz po treti a ze se sluzba rozjela a ani to necekali...porad mne na neco upozornoval, ze toto si mam dat hned do mrazaku, zde je pecivo a zde mleka.... mel cas se mnou nakup zkontrolovat. Co mne ale hodne vadilo, tak bylo to, ze jsem chtel vyuzit toho, ze uz mi to nekdo za 99 korun doveze a dal jsem si do zasovy mleka a vody a dalsi tezke veci a k memu obdivu udajne v ten den nemeli Mattoni jemne perlive a misto toho privezli "NIC". Zadna nahrazka, jako to bylo napr. u vyberove sunky, kde mi vybrali jinou za stejnou cenu se stejnym podilem masa, proste se na to vyprdli. Mozna by bylo dobre, kdyby napr. zakaznikovi predem zavolali, ze maji problem a jestli misto toho nechci napr. neprelivou, nebo jinou znacku vody. Nedokazu si predstavit, kdybych si napr. objednal nejake pomazanky a k tomu rohliky a oni mi privezli jen pomazanky s tim, ze rohlik zrovna nebyl a mam si to namazat treba na ruku :-(. Pres tento "kiks" ale sluzba funguje podobne, jako v Anglii /tam lze platit i hotove/ a rozhodne za tu cenu navic (99 Kc se to vyplati, kdyz bych spocital, kolik pak usetrim casu a nafty a nervu u pokladny). A perlicka na zaver.... vse privezli asi ve 20 taskach, ktere ale na prodejne platite, takze dovezeni vlastne nestalo 99, ale 79 Kc.
Vadí mi, že u mnoha potravin, chybí popis a složení + země původu. Také bych nechtěl potravyny z Číny taková přímá selektivní volba bytam měla být, tak stejnš jen vyrobeno v České republice. Nechci si koupit hoby a místo vyrobeno v zemi EU dostat čínu - jestli víte co myslím - někdy má TESCO výrobek ve stejném balení ale různá země původu.
Také bych chtěl, aby mi TESCO garantovalo, že si koupím jogurt a ten bude minimálně ještě týden nebo dva v záruce, a ne že do záruky chybí už jen 3 dny!
Čau, tenhle článek mě docela zaujal, tak jsem založil ještě vlákno na fóru: http://forum.podnikatel.cz/index.php/topic,3744.0.html
prodávané v Čechách, jsou z rostl.tuků - včetně těch nejdražších (Haagen dasz). Zkuste Carte -d´or ve Francii nebo Algidu v Itálii. Je to sakra rozdíl. A platit za srágoru z rostlinného tuku 150 kč, to opravdu nejsem ochotná. Smetanu to nevidělo ani z rychlíku. Jak je možné, že se to tady pořád prodává?! Když si koupíte v Kauflandu Stillu dolce (regulérně z rostl.tuku) za 54,Kč - tak zjistíte, že je chuťově lepší,nežli Carte-d ´or předstírající kvalitu,kterou neposkytuje. Jinak Světozor je skvělý - doporučuju dorty - hlavně pomerančový, griliášový...
Je to super, že s tím konečně někdo začal, já bych to uvítala ihned, nemám auto a nebaví mě tahat se s nákupy v batohu. Ale jedno velké MÍNUS dávám tomu, že je to bohužel opět služba jen pro Pražáky. Zbytek ČR zase nic :-( A přitom např. u nás v Plzni jsou 3 obchody Tesco, tak proč nemůže být rozvážka i u nás?
Trochu mě odradil pohled na první obrázek v galerii - tašky s jogurty "vzhůru nohama". V textu se pak píše, že obal žádného jogurtu nebyl protržený, což je téměř div.
Ovšem na jiném obrázku v galerii - "jogurty" - je hned na prvním místě jihočeský jogurt ve skle, vyráběný "tradiční metodou", a ten má na vinětě upozornění "neklopit".
Rád bych se zeptal, zda je při manipulaci a transportu toto upozornění dodržováno. Takové zboží by se totiž nejspíš vůbec nemohlo dávat do oněch igelitových tašek.
Nakupuji v tescu online už od ledna a v poslední době je to hrůza. Nejdřív mi přivezli rozbalené těstoviny. Když jsem si stěžovala, tak se mi omluvili. Po druhé jsem zjistila, že mi přivezli zmrzlinu, která místo 99 Kč stála 161 Kč. V nákupu za skoro 1000 Kč jsem si toho nevšimla a když jsem si stěžovala, tak mi napsali, že mám v podmínkách, že podpisem s cenou souhlasím a cena na internetu je jenom pro informaci. Zmrzlinu můžu vrátit, ale nesmí být rozteklá … nejbližší obchod mám 30 minut tramvají. Začínám pochybovat, že to šetří čas a peníze. Michaela
Nakoupili jsme dnes podruhé. Poprvé to bylo ok, dnes ovšem přivezli takové brambory, které byste si v obchodě nikdy nevzali. Polovinu jsme jich při okrajování vyhodili. Veku normální (která je jaždý den k dostání) nahradili za veku celozrnnou, nerozumím proč.
Poučení: Pokud nakupovat, pak zeleninu pečlivě při přejímce zkontrolovat.
Jinak servis dovozu velmi slušný, zboží je roztříděno podle toho, co patří do chladničky atd. Pracovník slušný.
Rozhodně nemám dobré zkušenosti po dnešním hovoru se zákaznickou linkou. Objednala jsem si totiž 18.dubna potraviny, byly mi dodány všechny 4 českých trvanlivých šlehaček. Jako náhrada mi byla dodána tesco šlehačka a jak jsem zjistila později(šlehačky byly dodány extra v čirém sáčku), měly trvanlivost 26-28. dubna tedy maximálně devět dní po doručení, takže o trvanlivém zboží nemůže snad ani být řeč. Nejen že mi byla dodána značka, ve které důvěru nemám, nelíbila se mi ona lhůta, a tak jsem po delším váhání se včera rozhodla zavolat na zákaznickou linku, což mi ten den poradil řidič s novým závozem. Bohužel mám ale dotykový displej a vytočit po dovolání se na automat číslo dvě, pro přepojení na operátora se mi nepodařilo. Volala jsem tedy dnes z manželova telefonu a po krátkém představení a uvedení problému mne operátorka odbila, že nejde věc reklamovat, že ona lhůta je pro trvanlivé zboží dostatečně dlouhá. Tímto končím s jakýmikoli nákupy u tohoto řetězce, protože jsem se přístupem operátorky hluboce zklamala.