z UK. Máte s ním někdo zkušenosti, zejména co do zákaznického servisu atd.? Tam už s tím mají pár let zkušeností, tak by mě zajímalo jestli většina věcí je stejných nebo se vymýšleno již vymyšlené znovu "po česku".
Jinak s tím zákaznickým servisem /rozvozem/ bych to viděl asi tak, že jednak na to kluci mají zatím dost času na začátku a jednak asi dostali důkladné školení jak co dělat a jak se chovat. Osobně si myslím, že časem až začne nakupovat větší množství lidí to bude probíhat stylem "tady to máte, tady to zaplaťte, musím jet". Ono svého času jsme otevírali jeden hypermarket (ne Tesco) a na začátku byly služby pro zákazníka bezkonkurenčně nejlepší. Ovšem časem, jak se začal měnit personál, kašlalo se na důkladné zaškolení atd., tak prostě zákonitě ten servis upadl do šedého průměru. Tak uvidíme jak to dopadne tady, protože já osobně Tesco moc nemusím (zákaznický servis tam není moc dobrý), ale zase tomu eshopu fandím, to je fajn věc, která tu chyběla. Sice tu jsou online potravináři, ale ti zákonitě musí mít o dost vyšší ceny aby to utáhli, protože mají malý obrat a zboží z velkoobchodů je většinou dneska dražší než v hypermarketech. Kdežto Tesco už na tom tak má slušnou marži, takže si můžou dovolit nechat stejné ceny jako v obchodě.
PS: Dají se koupit jen potraviny, nebo i drogerie, elektro, domácí potřeby?