Názor k článku VELKÝ TEST: Tesco spustilo e-shop, otestovali jsme ho za vás od Eva - Rozhodně nemám dobré zkušenosti po dnešním hovoru se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 5. 2014 19:20

    Eva (neregistrovaný)

    Rozhodně nemám dobré zkušenosti po dnešním hovoru se zákaznickou linkou. Objednala jsem si totiž 18.dubna potraviny, byly mi dodány všechny 4 českých trvanlivých šlehaček. Jako náhrada mi byla dodána tesco šlehačka a jak jsem zjistila později(šlehačky byly dodány extra v čirém sáčku), měly trvanlivost 26-28. dubna tedy maximálně devět dní po doručení, takže o trvanlivém zboží nemůže snad ani být řeč. Nejen že mi byla dodána značka, ve které důvěru nemám, nelíbila se mi ona lhůta, a tak jsem po delším váhání se včera rozhodla zavolat na zákaznickou linku, což mi ten den poradil řidič s novým závozem. Bohužel mám ale dotykový displej a vytočit po dovolání se na automat číslo dvě, pro přepojení na operátora se mi nepodařilo. Volala jsem tedy dnes z manželova telefonu a po krátkém představení a uvedení problému mne operátorka odbila, že nejde věc reklamovat, že ona lhůta je pro trvanlivé zboží dostatečně dlouhá. Tímto končím s jakýmikoli nákupy u tohoto řetězce, protože jsem se přístupem operátorky hluboce zklamala.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).