Názor k článku VELKÝ TEST: Tesco spustilo e-shop, otestovali jsme ho za vás od Kate - Zákazník má právo si zboží na místě prohlédnout....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 8. 2014 18:15

    Kate (neregistrovaný)

    Zákazník má právo si zboží na místě prohlédnout. Řidič to musí akceptovat. Pokud však nechcete zdržovat, zboží si můžete převzít, nákup zaplatit a v klidu u kávičky s fakturou v ruce si veškeré zboží zkotrolovat. (má na to 24 hod.) Pokud by snad zákazníkovi nějaké zboží chybělo či nebylo v kvalitě, jaké si představoval, zavolá na zákaznickou linku a ta problém vyřeší. Mohou Vám zboží vyměnit, dodat či vrátit peníze.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).