Tak podle popisu mi to prijde jak ze strany Tesca tak ze strany redakce z duvodu zaveru jako vtip.
Prohlizeni jen s registraci - blbost.
Posilat cislo kreditky obchodnikovi - to nemyslite vazne? Co je za blbost ze se cena muze zmenit nebo zbozi neni? Kupuju ted, za aktualni cenu basta a mit online prehled o kapacite zbozi by sel taky vyresit.
Dale mi chybi moznost mit nakup na webu jen naklikat a vyzvednou v nejblisim Tescu treba na informacich.
Podle me tento zoufaly pokus nebude mit uspech a pokud se nezmeni Tesco ho bude muset pohrbit.
Své mouchy to jistě má, ale pokud se k tomu postaví čelem a problémy budou řešit konstruktivně (a ne tím, že posílí PR tým), bude to podle mně fungovat.
Já nechávám v Tescu týdně dvojku za pořád stejné věci. Jakmile službu rozšíří i do širšího okolí Prahy, má tahle služba o pravidelného zákazníka víc. Klidně bych si připlatil i odnos až do bytu.
Prohlížení jen s registrací je určitě blbost.
Cena se měnit může, když si to objednáte a chcete to dovézt za týden. Ale měla by tam být také možnost koupit to hned teď (dnes) za pevně danou cenu, pokud možno s napojením na sklad, takže vám nebudou vozit alternativy.
Takže zase taková bomba to není, ale když na tom Tesco zapracuje, bude to hodně dobrý obchod.
kdyz koupite kilo bananu, myslite ze Vam dovezou 6 a 1/4 bananu ?? ja spis nechapu proc to nemaji jako u hotelu, obchodnik si na kreditce zarezervuje urcitou sumu pres internet a podpisem pri predani akorad potvrdim konecnou castku. V podstate nechapu, proc pri tom zpusobu ktery zvolili vubec chcou cisla kredity, kdyz platba stejne probiha pres mobilni terminal