Věrnost zákazníků si musí firmy zasloužit

24. 9. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Získat nového zákazníka je jistě pro firmu přínosné. Důležité však je udržet i toho stávajícího. K tomu mohou pomoci věrnostní programy, ať už se jedná o programy zaměřené na odměny či tzv. slevové programy. Zájem o věrnostní programy ze strany obchodníků roste, což potvrzují i sami výrobci zákaznických karet.

Zákazníci jako členové věrnostních klubů, získávají různé výhody, slevy, nadstandardní služby, atraktivní věcné odměny a bonusy. Cílem je samozřejmě zachování věrnosti firmě. O věrnostních programech více: Kolik zákaznických karet se vejde do peněženky?

Autor článku

Dagmar je redaktorkou Podnikatel.cz a ve svých článcích se zaměřuje na oblast mzdového účetnictví a personalistiky. Mzdové účetní pravidelně školí a poskytuje rady v odborné poradně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).