Důležité je sledovat to, co zákazník DĚLÁ a ne to, co říká! Jsou to většinou dvě rozdílné a zcela protichůdné věci... Článek radí blbosti!
Proto je blbost dělat cokoliv modifikovatelné, upravovatelné nebo dokonce "na míru" a "přesně podle přání". Toto sice každý vykládá, že chce, ale NEKUPUJE TO.
Lidi nechtějí mít na výběr, nechtějí nést zodpovědnost za svá rozhodnutí a tak z toho vždycky vyplyne: "Já nevím, jak to chci... Tak raději NIC.".
Ale pokud jim dáte hotovou věc se slovy: "Takhle to je. Měnit se to nedá? Proč? Protože takhle je to NEJLEPŠÍ! Berete? ANO nebo NE?"
Tak když má zákoš na výběr buď ANO nebo NE, hned se zvedá pravděpodobnost, že ANO narozdíl od toho, když má na výběr 501 variantu a nebo nic - to většinou volí nic ze strachu, aby nezvolil špatně.
Příkladem budiž úspěch Applu. Kdyby měl mnoho různých telefonů jako jiní, tak nikdy není nejbohatší firmou. Ale protože má jenom JEDEN - iPhone, tak je king.
Opravdu nemá cenu ptát se lidí, co chtějí, stačí je jenom pozorovat a vyhodnocovat jejich chování. Henry Ford kdysi řekl: "Kdybych se ptal zákazníků co chtějí, řekli by rychlejšího koně."