Názory k článku Většina letáků letí hned do koše. Je nutné takovou kampaň správně načasovat

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 7. 2014 19:50

    - -- - -- (neregistrovaný)

    spam do schránky by měl být trestný čin. je těch reklam na internetu a v televizi málo?

  • 15. 8. 2015 15:15

    janka73 (neregistrovaný)

    Letáková reklama stále má zmysel. Ak je dobre urobená, prinesie aj zákazníkov. Problémom býva, že väčšina letákov od menších subjektov, ktorý sa chcú presadiť na trhu, neinvestujú dostatok času a peňazí do prípravy letákov. Potom leták býva väčšinou zle spracovaný na nevhodnom papieri a končí ako podložka pod čistenie zemiakov. Skúste si najprv čo to preštudovať o tom ako má správny leták vyzerať a potom sa pustiť do jeho distribúcie.

    16. 8. 2015 9:58 redakčně upraveno, důvod: nepovoledné odkazy
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).