Podíl žen, které mají výrazný vliv na hospodářský růst, roste. Jak vyplývá ze studie společnosti Deloitte, firmám se proto vyplatí se ještě více zaměřit a vnímat je jako významné spotřebitele a vlivné vrcholové manažerky.
Společnosti si stále více uvědomují význam investice do svých zaměstnanců. Firmy, které jim umožňují najít lepší rovnováhu mezi prací a soukromým životem, vytváří dlouhodobý vztah založený na loajálním přístupu,
komentovala výsledky studie Diana Rádl Rogerová, partnerka v oblasti auditu společnosti Deloitte ČR.
Ženy se až z 80 procent rozhodují nebo se spolupodílí na rozhodování, co se bude kupovat. Podle studie nicméně stále platí skutečnost, že ačkoli ženy v Evropě tvoří 45 procent pracovní síly a mají více než poloviční podíl mezi vysokoškolsky vzdělanými lidmi, pouze 11 procent z nich je ve firmách na vedoucích pozicích.