Názor k článku Čtěte, jaké všechny povinnosti mají e-shopy vůči svým zákazníkům od anonym - Dobrý den, už několik let se zabývám myšlenkou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 1. 2018 18:16

    bez přezdívky

    Dobrý den, už několik let se zabývám myšlenkou založit platformu, která by měla za úkol iniciovat "Zákon na ochranu podnikatele". Podnikám přes dvacet let, přispívám do státního rozpočtu nemalými částkami, které mnohonásobně převyšují částky, kterými přispívá běžný zaměstnanec (spotřebitel), po státu kromě fungujícího školství, zdravotnictví a bezpečnosti vlastně nic nežádám, sociální dávky na děti nepobírám, i když bych mohl. Chci jen klid na práci, abych mohl v klidu pracovat a rozvíjet firmu. Místo toho přibývají formuláře, povinnosti, hlášení, EET, a také obč.zákoník, který dává spotřebiteli mnohem větší pravomoce, než jaké má podnikatel. Už nyní to podle mého názoru není vyrovnaný stav, a tento podíl v pravomocích se stále přiklání víc a víc na stranu spotřebitele. Pak je otázka proč?? Kdo vymýšlí tyto nesmysly? Člověk, který nikdy nepodnikal, který nikdy neměl zodpovědnost za firmu a zaměstnance, ale pouhý hloupý státní úředník! A také mi vadí, že tyto zákony umožňují dělat z normálních lidí nesvéprávné jedince. Pochopím, že na internetu lze narazit na podvodné zboží, kazové. Ale proč bych měl mít jako spotřebitel právo vrátit věc do 14ti dnů jen proto, že se mi nelíbí, když jsem si tu věc mohl prohlédnout nebo i vyzkoušet na prodejně prodávajícího? To je jako: "víte, já jsem hloupý člověk, vlastně jsem tu věc ani nechtěl, a tak Vám ji vracím bez udání důvodu..." Proč? Víte kolik má pak drobný podnikatel starostí s vráceným produktem, zabalením, vyčištěním, provedením opravného dokladu, a dalšími souvisejícími náklady na toto jedno vrácení?? Myslím si, že je čas vrátit věci do vyvážené rovnováhy mezi prodávajícím a kupujícím...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).