Vitalia.cz: Nový trend na mateřské - obchodování s dětským oblečení

14. 5. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

České matky na mateřské začaly obchodovat se značkovým oblečením. Využívají levnějších cen značkového zboží v zahraničí. Informuje o tom server Vitalia.cz. Nejdříve využívaly své známé v Anglii a nechaly si posílat balíky s výprodejovým, second handovým nebo outletovým zbožím. Záhy však začaly do Velké Británie cestovat samy a vozit přeplněné kufry hadříků, píše server. Čtěte více na Vitalia.cz: Nextmánie ovládla Česko. Matky šílí

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).